Gå til innhold
Arkivverket

Engeline Fondenes utvandra til US i 1922 - kva skjedde etterpå


Berit Bruvoll
 Del

Recommended Posts

Kan nokon hjelpe?  Mi grandtante, Engeline, utvandra til US i 1922, og eg finn lite igjen av ho etterpå. Ho var med amerikabåten til New york i mai 22.

 

Engeline Olsdatter Fondenes (Fonnes) var født 1898 på Fonnes i dåverande Lindås kommune, i Hordaland.

Ho skal ha vert gift med Olai(j) Jacobsen Kaland, (veit ikkje når) som var utvandra i 1912. Han var heime på besøk i 1920. Ho var heime på besøk i 1931, og reiste då under namnet Engeline Jacobsen. Ho hadde då med seg døtrene Bergeth Jacobsen f. 1926 og Ruth Jacobsen f, 1928.

Klarer ikkje finne noko om desse personane utover dette. Har også hørt at ho hadde ei dotter til, Jean, men veit ikkje om dette stemmer eller noko om henne.

 

Er det nokon som kan hjelpe meg, eller gje meg nokre tips om korleis eg skal søke videre ??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant Ann-Mary at Bergeth var født 14. desember 1925 og Ruth 4. juni 1928 i New York. Skal en søke i USA, vil en se at fødselsår kan variere, men ar fødselsdatoen ofte er korrekt. Du bør derfor legge ut fødselsdatoene til Engeline og Olai Jacobson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergith Jacobsen med foreldre og søsken i Queens i 1940.Mora står som Elina.

 

 

Age at last birthday:

 

Birgith 15 år,Ruth 11år ,og Jean 5 år.

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1942-27838-15890-2?cc=2000219

 

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:K7MB-KGR

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, såg fødselsdatoen til dei to jentene på passasjerlista frå 1931. Og ei nærare adresse. Då kan eg vel gjere eit betre søk. Fødselsdatoen til Engeline er i folketellinga frå 1910 gitt 2. april 1898. Når det gjeld Olai Jacobsen (Kaland) så er det gitt 7. august 1894. Her trur eg årstalet må vere feil.

Takk for hjelp så langt. Spennande......

 

 

 

Oj. Flott. skjønnar eg er amatør...... Klarer ikkje sjå fødselsdato på den siste jenta. Korleis kan eg følgje dei vidare ? Vi meiner at Engelina blei gift på nytt. Veit ikkje når eller med kven, eller kva som skjedde med Olai. Ser han står her som Olaf.

Endret av Berit Bruvoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytterligere en datter, Jean, uten fødselsår.

Jeg ser nå at hun er 5 år i 1940.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne, trur det må vere same person, Olai. Her står fødselsdatoen hans 8. juli 1892. Her stemmer årstalet med det vi har hørt.

 

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-266-11768-58775-5?cc=1861144

 

 

Du kom meg i forkjøpet.... Supert altså, takk for hjelp. Dette er gøy då. :)

Endret av Berit Bruvoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.