Gå til innhold
Arkivverket

Bertha Caroline Lenvig (1871-1953) og hennar to ekteskap i San Francisco, CA - er det mogeleg å finna dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Etter den fantastiske ekspertisen som kom for ein dag, særleg hjå Sven, då eg nylig var å leiting etter opplysningar frå San Francisco, CA, tenkte eg at eg kanskje kunne freista eit anna liknande problem:

 

Eg saksar frå manuskriptet mitt:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Bertha Caroline Lenvig, f. i Fillmore Co., Minn. 22.4.1871, d. i San Francisco, Cal. 26.5.1953.  Bertha gifte seg første gongen

 

     ¤¤¤¤¤ (date and place of her 1st marriage? – 1898?)

 

     med George William Rentschler.  Han var f. i Darke Co., Ohio 4.9.1861

 

     ¤¤¤¤¤ (NB: George married before to Margaret L., born MD Aug 1853, married 1885! – lived San Francisco, CA – she died 1914 in Oakland, CA! - skilde!?)

 

     Han d. i San Francisco Cal. 19.8.1904.  George Rentschler var forleggjar (”book printer and publisher”), og han og Bertha budde i San Francisco, San Francisco Co., Cal.  Bertha gifte seg so att

 

     ¤¤¤¤¤ (place of her 2nd marriage? – Fred lived at San Francisco from 1917!)

 

     28.9.1914 med Frederick James, kjend som Fred J. Martindale, f. i Galt, Waterloo South, Ont. 24.4.1873.  Han flytte i 1892 med foreldri sine til Los Angeles, Los Angeles Co., men d. i San Francisco, Cal. 29.8.1925.  Fred var boktrykkjar (”printing office contractor”), og han og Bertha budde i San Francisco, San Francisco Co., Cal.  Bertha fekk ikkje born i nokon av ekteskapi sine.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Er det i det heile mogeleg å finna dei to vigslene til Bertha Caroline Lenvig?  Eventuelt òg vigsli til George Rentschler og Margaret?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Eg vil i dag gjerne få henta fram att denne utfordringi frå San Francisco, California, som førebels har lege heilt i "dvale".  Det vert sikkert ikkje so lett å finna svar på desse spørsmåli, men ekspertane i Brukarforum greier det meste...?

 

Eg takkar nok ein gong so mykje for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

George William Rentschler

California Great Registers, 1866-1910

birth:
1861
Ohio
other:
29 September 1888
Commercial Hotel, San Francisco, California, United States

 

 

George William Rentschler

California Great Registers, 1866-1910

birth:
1861
Ohio
other:
29 September 1890
862 1/2 Mission, San Francisco, California, United States

 

 

George William Rentschler

California Great Registers, 1866-1910

birth:
1860
Ohio
other:
26 August 1892
915 1/2 Mission, San Francisco, California, United States

 

 

George William Rentschler

California Great Registers, 1866-1910

birth:
1860
Ohio
other:
26 June 1896
610 Montgomery, San Francisco, California, United States

 

 

 

George William Rentschler

California Great Registers, 1866-1910

birth:
1860
Ohio
other:
11 July 1898
43 Albion Ave, San Francisco, California, United States

 

 


Ekteskapet ble  inngått i San Francisco ?

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Sven for interessante og nyttige innlegg!

 

Ikkje noki enkel sak dette, men lat meg syne dykk kva eg har motteke frå Callifornia av tilleggsoppplysningar:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

From the San Francisco Call, 30 Mar 1901:

RENTSCHLER  REPUDIATES HIS ALLEGED MARRIAGE
Denies He Is Wedded to the Woman
Who Is Suing Him for Divorce.
When the order directing George W. Rentschler to show cause why he should not be punished for contempt for refusing to pay Margaret L. Rentschler alimony pending a decision of her action for divorce was called by Judge Sloss yesterday, Rentschler created some surprise by walking to the bar and asserting that the plaintiff in the action was not his wife and that he had been married to another woman since the institution of the action. Judge Sloss directed him to procure counsel and continued the case for a week. If Rentschler is mistaken about the relationship existing between himself and the plaintiff the result will be serious for him.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

George's obit transcription. He died August 19, 1904:

San Francisco Call, Vol.96, No. 92, August 21, 1904

RENTSCHLER -- In this city, August 19, 1904, George W. Rentschler, beloved husband of Bertha Rentschler, and brother of William C. and Frank Rentschler and Mrs. Mary Miller, a native of Ohio, aged 42 years 11 months and 15 days.
Friends and acquaintances are respectfully invited to attend the funeral services to-day (Sunday), at 2 p. m. at the mortuary chapel of James Hagan & Co. , 49-51 Duboce avenue (formerly Thirteenth street). near Valencia. Internment Mount Olivet Cemetery.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Kanskje "stakk dei av" for å gifta seg kring 1898?  Var han bigamist?

 

Eg takkar igjen for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette George og Bertha i 1900? https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:M954-6SM

Name:  Bertie Reutschler
Event Type:  Census
Event Year:  1900
Event Place:  Precinct 4 San Francisco city Ward 31, San Francisco, California, United States
Gender:  Female
Age:  30
Marital Status:  Married
Race:  White
Race (Original):  W
Relationship to Head of Household:  Lodger
Relationship to Head of Household (Original):  Lodger
Number of Living Children:  0
Years Married:  2
Birth Date:  Apr 1870
Birthplace:  British Columbia
Marriage Year (Estimated):  1898
Immigration Year:  1899
Father's Birthplace:  England
Mother's Birthplace:  England
Mother of how many children:  0

 

Kan ekteskapet være inngått i Canada?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Lars J. for nye interessante innlegg!

 

Jau, denne huslyden er omgjeven av mykje "mystikk" og til dels svært unøyaktige opplysningar, men ei god kjelde har i kveld sendt meg ein database over vigde i King Co., WA 1853-1900, og der finst følgjande vigsle:

 

George W. Rentschler and Bertie Lemvich married Aug. 12, 1899 in King Co., WA!

 

So, det kan sjå ut som om George og Bertha verkeleg "stakk av" for å gifte seg!?

 

Det er i alle fall ei spennande familie å arbeida med!

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om første vigsli til George med Margaret og andre vigsli til Bertha med Fred James Martindale!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.