Gå til innhold
Arkivverket
Ingrid Rødahl

Mye slekt i Østfold, Skjeberg/Ingerøen, bygdebok?

Recommended Posts

Ingrid Rødahl

Hei,

Jeg ser at min slekt er ganske stor fra Østfold, Skjeberg. Hvor kan jeg lese mer om denne slekten? Er den nevnt i en bygdbok kanskje?

Oldefar: Markus Ingvald Eriksen, f.11.11.1877 Østfold, Halden - hustru Anne Josefine Edvardsdt.6.8.1876 Hedmark

Tipp oldefar: Erik Magnusen, f.17.10.1844 Østfold, Skjeberg - hustru Anne Kjerstine Johnsdt.6.2.1842

Tipp tipp oldefar: Magnus Larsen, f.15.4.1804 Østfold, Engerdahl, Skjeberg - hustru Oleana Andersdt.f.24.9.1806

Tipptipptipp: Lars Olsen, f.ca.1762, Østfold, Skjeberg - hustru Christence Eriksdt.døpt.6.3.1768 Østfold, Skjeberg

Tipptipptipp: Anders Nilsen 25.12.1771 Østfold, Skjeberg/Ingerøen - hustru Anne Christensdt.ca.1774 Østfold

Tipptipptipptipp: Niels Olsen Østfold, Skjeberg - hustru Kirstine Olsdatter Østfold, Skjeberg

Har ikke så mye informasjon om denne slekten bortsett fra disse navnene, har noen litt historie om denne familien? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grethe Flood

Her er det en liste over digitaliserte bygdebøker for Østfold:

http://www.genealogi.no/mediawiki/index.php/Liste_over_digitaliserte_bygdeb%C3%B8ker_%E2%80%93_%C3%98stfold

Men det ser ikke ut som det er noen digitalisert bygdebok (gårds- og slektshistorie) for Skjeberg:

http://www.genealogi.no/mediawiki/index.php/Liste_over_digitaliserte_bygdeb%C3%B8ker_%E2%80%93_%C3%98stfold#Skjeberg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid Rødahl

Supert, tusen takk! Tar en titt på disse :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.