Gå til innhold
Arkivverket
Berit Gullbekk

Konfirmanter fra Bastø Skolhjem

Recommended Posts

Berit Gullbekk

Konfirmantlistene fra 1922 ligger på nett, men hvor finner jeg konfirmanter fra 1900-1922? Jeg trodde det var Borre, men der finner jeg ingenting. Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Gullbekk

Tusen takk. Da kan jeg slutte å lete :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lene Benedicte Lauritzen

Konfirmantlistene fra 1922 ligger på nett, men hvor finner jeg konfirmanter fra 1900-1922? Jeg trodde det var Borre, men der finner jeg ingenting. Noen som vet?

Jeg vet ikke nøyaktig hva og hvem du er ute etter å finne, men har du sett på Horten?

Mvh

Lene B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Gullbekk

Jeg leter etter konfirmasjonen til en som var på Bastø i 1910. Normalt ville han vel blitt konfirmert i Borre, men de finnes ikke på nett. Vet jo ikke om han ble konfirmert der heller, men det var forsøket verdt. Har sett i Horten og alle andre steder han kunne oppholdt seg i konf.alder. Håpet å finne hans dåpsdato/sted ved konfirmasjonen. Han er ikke døpt innen normal tid der han burde vært døpt. Hans 3 søsken ble alle døpt samtidig hjemme mange år etter fødsel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rigmor Waler

Jeg leter etter konfirmasjonen til en som var på Bastø i 1910. Normalt ville han vel blitt konfirmert i Borre, men de finnes ikke på nett. Vet jo ikke om han ble konfirmert der heller, men det var forsøket verdt. Har sett i Horten og alle andre steder han kunne oppholdt seg i konf.alder. Håpet å finne hans dåpsdato/sted ved konfirmasjonen. Han er ikke døpt innen normal tid der han burde vært døpt. Hans 3 søsken ble alle døpt samtidig hjemme mange år etter fødsel.

Har du forsøkt Moss, Østfold?

*Smil* fra Rigmor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Gullbekk

Nei, fallt meg ikke inn, men jeg prøver det og jeg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.