Gå til innhold
Arkivverket

Hjelp til dødsmeldingar frå Tromsø 1908-1950? Bolstad/Mathisen


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

I samband med bygdebokarbeid for Luster kommune i Sogn er eg interessert i dødsmeldingane til desse personane som budde og/eller døydde i Tromsø:

 

* Christopher/Kristoffer Olsen Bolstad, fødd i Luster 22.7.1852, fiskar og ishavsfarar, levde i Tromsø i november 1907, men var avliden før 1910 - finn han ikkje i kyrkjebøkene for Tromsø.  Av særleg interesse her er dato og stad for dødsfallet hans!

 

* Mathilde Berntine Bolstad (ogso skrive Balstad), fødd i Tromsø 11.7.1865, døydde 2.10.1950 og ligg gravlagd i Tromsø.

 

* Christopher/Kristoffer Mathisen, fødd i Tromsø 30.6.1860, døydde i Tromsø 3.4.1909.

 

* Oluf Andreas Mathisen, fødd i Tromsø 1.7.1862, døydde 31.1.1950 og ligg gravlagd i Tromsø.

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender kopi av dødsfallsmelding fra Tromsø byfogdembete for 1. Kristoffer Mathisen, død 3.april 1909. 2. Kristoffer Bolstad, død 27.okt. 1908, men ikke meldt før 31.juli 1909. 3. Oluf A. Mathisen, død 31.01.1950. 4. Mathilde Bolstad, død 02.okt. 1950. Dødsårsak er ikke oppgitt. I dette forumet er det begrenset mulighet for å sende vedlegg, så når du ber om dokumenter, vil vi helst ha bestilling på ordinær måte på e-post til satromso@arkivverket.no

Bolstad - Mathisen.pdf

 

På vegne av

Statsarkivet i Tromsø

Eva K. Jeppesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Eva for kjempeflott og spennande svar!  Her kjem det fram opplysningar som verkeleg overraska!

 

Eg lurer sjølvsagt veldig på under kva omstende Christopher/Kristoffer Bolstad døydde hausten 1908 når dødsfallet ikkje vart meldt før over eit halvt år etter og han ikkje er innført i kyrkjeboki for Tromsø!  Kanskje forulukka han langt borte - til dømes i Ishavet?

 

Men dette har vel ikkje Statsarkivet overblikk over...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Eva for kjempeflott og spennande svar!  Her kjem det fram opplysningar som verkeleg overraska!

 

Eg lurer sjølvsagt veldig på under kva omstende Christopher/Kristoffer Bolstad døydde hausten 1908 når dødsfallet ikkje vart meldt før over eit halvt år etter og han ikkje er innført i kyrkjeboki for Tromsø!  Kanskje forulukka han langt borte - til dømes i Ishavet?

 

Men dette har vel ikkje Statsarkivet overblikk over...?

Hei igjen.

Vi har ikke lyktes å finne ut noe mer om dødsfallet. Mest sannsynlig er han blitt borte på havet, siden han ikke er innført i kirkeboka og heller ikke begravd i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Eva for nytt svar!

 

Då får me vona at ein eller annan av etterkomarane kan fortelja oss noko om lagnaden til Christopher Bolstad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei Tom og velkommen i Brukarforum!

 

Eg forstår det slik at du er etterkomar etter Christopher Bolstad.  Den SISTE versjonen av manuskriptet mitt ligg i innlegg #88 i følgjande tema:

 

og kan du gjera tilføyingar eller rettingar som gjeld born og/eller svigerborn av Christopher, ville eg setja stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.