Wenche Hillstrand Skrevet Mars 19, 2015 Del Skrevet Mars 19, 2015 Noen som har vært innom Familysearch (FS) i dag. Har prøvd noen ganger- Helt dødt får ikke opp noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 19, 2015 Del Skrevet Mars 19, 2015 Virker her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenche Hillstrand Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Del Skrevet Mars 19, 2015 Merkelig jeg kommer ikke inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne J. Engmo Skrevet Mars 19, 2015 Del Skrevet Mars 19, 2015 Kom ikke inn i formiddag, men nå virker det fint :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenche Hillstrand Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Del Skrevet Mars 19, 2015 Takk for svar. Jeg kom inn nå, etter å ha gått helt ut og inn igjen på min PC. Sikkert låst fra formiddagen og forble låst hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars E. Øyane Skrevet Mars 19, 2015 Del Skrevet Mars 19, 2015 Hei! Eg har opplevd at FamilySearch har vore ganske so "ustabilt" den siste veka eller so. Ein dag fekk eg melding om at systemet var nede for "vedlikehald", og nokre av funksjonane fungerer ikkje som dei skal, til dømes avgrensing av søk geografisk innan fylke i Noreg! Kanskje nokon har opplevd liknande? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Østbye Skrevet Mars 19, 2015 Del Skrevet Mars 19, 2015 Ja, jeg har opplevd FamilySearch akkurat slik som Lars beskriver. Vi får håpe de får orden på systemet når vedlikeholdet er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå