Gå til innhold
Arkivverket

Mannskapslister Holstein kring 1760


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har for mange år sidan sett ei mannskapsliste frå kring 1760 for Lysterske kompani, som truleg òg omfatta Hafslo, der det om fleire av soldatane stod at dei var utkommanderte til Holstein, dei sokalla "Holsteinskarane".  Eg kan ikkje hugsa KVAR eg fann denne mannskapslista, men eg TRUR det var i Statsarkivet i Bergen.

 

Er det mogeleg å finna att denne lista og eventuelt få skanna dei kan henda 6-8 sider dette gjeld?  Eg er særleg interessert i ein soldat med namn:

 

Peder Sørenson Bjørnethun, fødd i Hafslo 1733

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I arkivene etter de to Bergenhusiske infanteriregimentene er det ikke ruller fra rundt 1760, de eldste begynner i 1769.  Det er noe eldre rullemateriale å finne i arkivene fra Stiftamtmannen og Futen, men uten at jeg kan se at noen treffer område og tid her.

 

I Kommanderende Generals arkiv i Riksarkivet kan det ligge ruller fra utkommanderingen til Holstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for interessant svar!

 

Etter dette høyrest det ut som eg lyt til Riksarkivet for å finna ut av dette problemet!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Erlend for interessant referanse!

 

No har eg freista å òpna denne lista, men får ikkje det til.  Er listene kanskje enno ikkje filma?

 

Eg legg inn eit spørsmål til Riksarkivet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei disse er nok ikke skanna.

Jeg har tittet igjennom rullene for ca 10 år siden, og mener at det var ganske mye ruller for denne krigen, mulig det også lå noe i andre deler av militærarkivene blandt annet blandt regnskap.

Det er vel bare dette som er skannet til nå av arkivverket; http://www.arkivverket.no/arkivverket/Digitalarkivet/Om-Digitalarkivet/Om-kjeldene/Militaere-ruller

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Erlend for nytt interessant innlegg!

 

Eg må berre seia meg lei for at "Holsteinslistene" ikkje enno er skanna, men dei som er skanna, er òg spennande!  Eg vil studera dei litt nærare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.