Gå til innhold
Arkivverket

Family search


Karl Johnny Sommer
 Del

Recommended Posts

Hei, er det flere som har problemer med søk på Family search ? Dette har pågått noen dager.

Lurer på om det er en feil hos meg, eller om det er flere med samme problem ?

Hilsen Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det flere som har problemer med søk på Family search ? Dette har pågått noen dager.

Lurer på om det er en feil hos meg, eller om det er flere med samme problem ?

Hilsen Karl Johnny Sommer

Tror du må beskrive problemene litt nærmere?

Jeg har ingen problemer med FS for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Inger Karin - Det siste jeg søkte på var (Parents) Adolf Martin Olsen og Inga Marthine Olsen

Norway / Østfold, får til svar :Finner ikke nettsiden, dette svaret får jeg på alle søk !

Hilsen Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke problemer. Jeg har søkt både i Østfold og hele landet, men ikke noe resultat.

Endret av Berit Knudsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt dette problemet tidligere.

Det er noe med nettleseren. Har du forsøkt en annen utgave eller versjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med Family Search, men ikke samme som deg. Jeg søker etter personer jeg har funnet tidligere, men nå kommer de ikke opp. Dette har skjedd etter at de oppgraderte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - Helt umulig å få noe ut av IE. Kom inn ved å bruke Crom som leser.

Mulig det har vært en oppgradering, som har gjort det vanskelig å Komme inn .

Karl johnny sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt! Årsaken til at jeg gikk inn på Fs,var for om mulig finne flere barn på dette paret.

Fs har jeg brukt i mange år, så en blir litt frustrert når man ikke kommer inn.

Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja, hva skulle du med Familysearch da? Her er det jo ca. fødselsår og fødested. Reste skulle vel være enkelt i de scannede kirkebøkene.

Familysearch har nok et litt frynsete rykte fra tidligere, men de har blitt svært bra de siste årene, siden de transkriberer kirkebøkene systematisk. Når man finner både årstall og dato for hendelsene, så er det jo mye enklere å slå opp i kirkebøkene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei - Hva er det jeg gjør feil, hva er grunnen til dette? Kommer inn på "Family search" Når jeg bruker Google chrome

som søkemotor. Er fortsatt utestengt fra " Family search " ved søk på internet Explorer 7 home Premium Er det noen

datakyndige som kan gi meg en forklaring omkring dette ? Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk å oppgradere Internet Explorer til en nyere versjon, hvis mulig.

Jeg hadde dette problemet tidligere, men nå med IE 11 er det ikke noe problem lenger.

Hvis du allerede har en ny versjon av Internet Explorer, gå inn i Compatibiliy View Settings og se om familysearch ligger i lista der. Isåfall; fjern den.

(Du finner compatibility view settings i menyen som kommer opp når du klikker på tannhjulet øverst til høyre på skjermen.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.