Gå til innhold
Arkivverket

God påske til alle her på forumet.


Odd Annar
 Del

Recommended Posts

Jeg ønsker dere alle her på forumet en trivelig påske. 

 

Har kjøpt ny PC. Og av den grunn får jeg ikke brukt min gamle brukerprofil. Husker ikke passordet :angry:

 

Har sendt forespørsel til Digitalarkivet, men de kunne ikke sende meg nytt passord <_<

 

Hvorfor, tror dere?

 

V.h.

Odd Annar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få nytt passord

 

  •  Klikk linjen Jeg har glemt passordet mitt   

post-162-0-21997900-1427935146_thumb.jpg

 

"Hei, Navnet Ditt!

Klikk her hvis du ønsker å endre passordet ditt (eller kopier og lim inn URLen i nettleseren din):

http: // digitalarkivet.arkivverket.no/ bruker/logg_inn/endre_passord/ ....

(her-følger-masse tall og bokstaver som identifiserer din brukerprofil)

Hvis du ikke ønsker å endre passordet ditt, ignorerer du bare denne e-posten. Passordet ditt vil da ikke bli endret."

 

 

Det er lurt å slette midlertidige internettfiler / hurtiglageret for internettfiler før du logger deg inn.

CTRL + SHIFT + DEL  åpner bildet du haker av for dette.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#4

Min nåværende epost adresse er en annen enn den jeg hadde i 2011. Så mine forespørsler blir sendt til min gamle.

 

Problemet er at jeg ikke får lest epost på den gamle da passordet har forduftet fra mitt minne.

 

Skrev det opp men denne lappen er også forduftet.

 

DA kan ikke av en eller annen merkelig grunn sende passordet til min nåværende epost.

 

Har ikke fått PM.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i farten kom jeg til å sende den til den gamle brukerprofilen.... :rolleyes:  Jeg skal sende den omigjen.

Er begge epostadressene fra samme internettleverandør eller forskjellige?


Nå skulle du ha fått PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til alle som leser dette. Ja jeg har løst noen genealogiske nøtter i kveld, med å slå opp i skiftene jeg har skrevet av for forskjellige steder i Trøndelag. Sendte PM på Slektsforum til damen som spurte.

Ser det er enda mer å finne i skiftene, men er for trøtt nå til å gjøre mer. Så det får hun senere. Fortsetter jo også med avskriften av skiftene for Leksvik  i Trøndelag i påska, og har kommet til året 1795(skal

skirve av til 1823)

Endret av Anne Lise Hovdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nådd grensen for positive tilbakemeldinger på en dag.

 

Denne meldingen får jeg når jeg trykker "lik dette" på Anne Lises innlegg.

 

Er det begrensninger på Lik dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt forespørsel til Digitalarkivet, men de kunne ikke sende meg nytt passord

God Påske til dere alle! :)

Her blir det hjemmepåske med slektsforskning - og turer i Oslomarka.

 

Om forumets admin ikke kan sende deg nytt passord på den gamle kontoen du har, så skal det i alle fall være mulig for dem å endre epostadressen. Dersom du ikke får ordnet det på annen måte, mener jeg...

Endret av Inger Karin Haarbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.