Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Oppslag i Ancestry: Elvina Thomsen g. med Olav Dale


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Olav Dale (1908-1974) frå Bergen vart g. med ei Elvina (1908-2005) og fekk borna Kjell, Jan og Tor. Familien busette seg i Seattle i USA. Eg er ute etter opphavet til Elvina, og har funne ei Elvina Thomsen i FT1910 som eg trur er kona til Olav.

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036708080107

I databasen 

Washington, Naturalization Records, 1904-1991

hos Ancestry får eg treff på ei Elvina Dale Thomsen. Eg har for tida ikkje abonnement, og lurer på om nokon som abonnerer kan sende meg biletet på epost: torbjori(ætt)yahoo dot no.

 

Mvh.

Torbjørn Igelkjøn

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender bildet til din Epost-adr.

 

 

Name:

Elvina Dale,Thomsen

 

Birth Date:

15 Sep 1908

 

Birth Place:

Bergen, Norway

 

Gender:

Female

 

Court State:

Washington

 

Court District:

Seattle

 

Naturalization Date:

5 May 1954

 

Naturalization Record Type:

Petition for Naturalization

 

Petition Number:

47146

 

Residence Place:

Seattle, Washington

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpa. Der fekk eg mange detaljar på plass. :)

 

Det ser ut som om det må vere eit eige ark også for Olav. Kan du sende det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at de bruker DALE som familienavn hvis du søker på dem i amerikanske databaser. På Olav var det to naturaliseringsdokument samt et skjema hvor både han og Elvina er med. Jeg sender alle tre.

 

Ser ut som Elvina var på Hawaii også .....

Name: Elvina Dale

Birth Date: 15 Sep 1908

Address: 4995 Kalanianaole Hwy, Honolulu, HI, 96821-1558

[1539 Kaminaka Dr, Honolulu, HI, 96816-1813 (1996)]

[2222 Citron St Apt 1704, Honolulu, HI, 96826-2858 (1996)]

[2222 Citron St Apt 1704, Honolulu, HI, 96826-2858 (1993)]

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpa.

 

Det kan heilt sikkert stemme, sidan yngste sonen budde på Hawaii då han døydde. Jan skal ha døydd i ei ulukke i Korea under Vietnamkrigen. Kjell dreiv med seglbåtar, og budde i Manzanilla de la Paz då han døydde. Han var gift to gonger, men eg kjenner ikkje til at han hadde born. Også Kolbjørn, bror til Olav reiste til Amerika. Han gifta seg der borte, og "Kolburn" og Anne busette seg i Snohomish, WA. Dei andre syskena vart verande i Bergen.

 

Olav og Elvina skal i følgje naturaliseringa ha gifta seg i Bergen 31/10 1936, men eg finn dei ikkje i noko kyrkjebok/vigselprotokoll. Men dette vil eg tru at statsarkivar YN finn raskt ut av dersom han slår opp i folkeregisterkorta for utflytta bergensarar for 1948.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.