Gå til innhold
Arkivverket

Ole Pedersen Nordaas, f. 1828. Bakar i Stavanger - kvar?


Monica Eikenes
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Min forfader heitte Ole Pedersen Nordaas, og han var fødd i 1828 i Stavanger (trur eg, er ikkje lokalkjent i dei traktene ... fødestad står oppført som Gjesdal S. Lye) Ei folketelling med han finn ein her: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01052255001473

 

Mitt spørsmål til dykk er: det står oppført at han arbeida som bakar, er det mogeleg å finne ut meir nøyaktig kvar han arbeida? Har forsøkt å søke etter bakeri i Stavanger på den tida, men det er ikkje enkelt å finne fram ... Hadde sett stor pris på litt hjelp. :)

 

Mvh Monica Eikenes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Han er nok fødd på garden Nordås i Gjesdal sokn i Lye prestegjeld (Gjesdal kommune nå), sjå vedlagte lenke til digitalarkivet.

 

http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20051212051082.jpg

 

Folketeljinga frå 1875, du har lagt ved lenke til viser jo at han då var bakar på tettstaden Nedstrand, som ligg i Tysvær kommune nå. Frå denne plassen finst det ei nokså ny bygdebok (gardshistorie), der du ganske sikkert vil finna han omtalt.

 

 

Med helsing

Jan Alsvik

Statsarkivet i Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Ja, det er sannsynleg - som du også har vist - at Stavanger var ein stoppestad på vegen fra Gjesdal til Nedstrand. Han gjekk truleg i bakarlære i Stavanger, men må så etter kvart ha fått seg stilling som bakar på Nedstrand.

 

 

Med helsing

 

Jan Alsvik

Statsarkivet i Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Og tusen takk for hjelpa, begge to! :)

 

Eg skal gå på biblioteket og prøve å finne tak i gardsboka for Tysvær, tippar eg kan finne ut ganske mykje i den. Hadde heile tida innbilt meg at Nedstrand var ein bydel i Stavanger, så det å finne ut at det faktisk ligg eit stykke unna, og også i ein annan kommune, ga meg nærmast en aha-opplevelse ... I framtida skal eg unngå å sjå meg blind på navn og årstal, men også ta med geografi i berekningane mine heilt frå begynnelsen av ... 

 

Og takk for lenkjene til dei andre nettsidene, der var eit par nye stader for meg å leite der. Den av borna hans som er "min" direkte slektning er Henrikke Kristine, fødd 1866/1867 (har ikkje funne dåpsattesten hennar endå, har muligens leita på feil stad ...) Ho var mi tipp-oldemor, så hennar far - Ole Pedersen Nordaas - var dermed min tipp-tipp-oldefar. :)

 

Mvh Monica Eikenes  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her har du lenke til Henrikke Kristine, frå kyrkjebok for Nedstrand, Hinderå:

 

http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20051213020684.jpg

 

 

Med helsing

Jan Alsvik

Statsarkivet i Stavanger

 

Der var ho, ja ... Tusen takk for hjelpa! :) Har søkt litt i kyrkjebøkene i sjølve Stavanger, utan å finne ho, og no forstår eg jo veldig godt årsaka til det ... 

 

Mvh Monica Eikenes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.