Gå til innhold
Arkivverket

SF, Gloppen: Absalon og Jørgen Ellingssøner på Hauge


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Iflg. bygdeboka for Gloppen bd. IV s. 439  hadde Elling Andersson og Anne Haraldsdtr. på Indre Hauge sønene Absalon 10 år gamal  og Jørgen 3 år gamal i 1666.

 

Har ein noko meir fakta på desse to karane seinare i livet  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden, men er dette er mulig skifte etter en bror av Absalon og Jørgen? - Anders Ellingsen Hauge Indre i Gloppen:

 

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Nordfjord sorenskriveri, Skifteprotokoll A 1a , 1690-1699, oppb: Statsarkivet i Bergen.

Merknader: Fol. 1-187. Register på Statsarkivet i Bergens lesesal.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:sk_read/24214/142/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20081127680144.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hele huslyden i manntallen 1666:

 

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=41&filnamn=bd22MT60&gardpostnr=1024&merk=1024#ovre

 

Opsiddere

Peder   45 3,5 pd Sm.

Opsiddere Lauritz   72 2 pd Sm. 

Opsiddere Ellend   65 3,5 pd Sm.

Sønner Abraham Pederesen 9

Sønner Jacob Pedersen 4

Sønner Samuel Pedersen 1

Sønner Anders Ellendsen 12

Sønner Harald Ellendsen 11

Sønner Absalon Ellendsen 10

Sønner Cornelig Ellendsen 9  

Sønner Erick Rllendsen 6

Sønner Jørgen Ellendsen 3

Sønner Jacob Ellendsen 1
 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så langt har eg, og dei andre har eg så langt "kontroll "  på, men sønene Absalon og Jørgen forsvinn for meg.

 

Jacob Ellingson/Ellendsen er forøvrig min 6x tippoldefar, busett på Befring i Jølster.

Endret av Harald L. Bakke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjeld Absalon, har eg landa på denne sjølv om alderen kan vere nokre år feil. Alder i 1666 kan vere omtrentleg, og det kan i alle fall alder ved død vere.

 

Til Jørgen har eg funne ein brukande kandidat her i 1687 - Jørgen Ellingsson Føleide som har begått leiermål i sitt ekteskap har eg ikkje funne noko om verken før eller etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteleg takk Aase.

 

Då er det vel sannsynlegvis Jørgen som er vitne ved forlovelsen til systra Mari Ellingsdtr.  og Johannes Danielson ved trulovinga 15. nov. 1691 ?

s. 73   Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gloppen, Ministerialbok nr. A 1 (1686-1711), Kronologisk liste 1691, side 72-73.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11423&idx_id=11423&uid=ny&idx_side=-38

 

Og det styrkar din teori om at det er rette mannen. Også brødrene Cornelius og Anders er vitner samt ein Absalon Kaale og som er vitne, men det er ein Absalon som er brukar på Kaale nett den tida.

Endret av Harald L. Bakke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den siste lenka - eg hadde av ein eller annan grunn ikkje tenkt på å koble saman "Jørgen Ellingson Føleide" og "Jørgen Føleide" - men om vi reknar med at dette er same mannen, har eg han faktisk død og. http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11423&idx_id=11423&uid=ny&idx_side=-45

 

Han er vitne ved ei vigsle på Søreide i 1690 og - også der utan farsnamn.

 

Det kan vel også tenkjast at han har vore innom rettsvesenet i samband med leiermålet - der har eg ikkje leita, men det kan sjå ut som det ikkje er tingbøker for 1687 - i alle fall ikkje skanna.

 

No ser eg brått lenger oppe på same sida som Jørgen er publ absolv - der står Brite Aslaksdtr Føleide i same ærend, så då veit vi i alle fall kven han forsynda seg med. Sannsynlegvis har det blitt barn av det, men det finn eg ikkje noko om.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Brite Aslaksdtr. fant eg og når du gjorde meg merksam på at han var å finne som Publice absolv. 1687.

 

Takk for lenkja til gravfestinga 1692 . Alderen er iallefall innanfor den "slingringsmon"  ein kan forvente så det er mykje som talar for at det er rette mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjeld kven som var kona hans, kan vi sjå etter ei passeleg brur i 1693 og litt utover, men det blir vel litt vanskeleg å finne den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.