Gå til innhold
Arkivverket

sølvi henrikden dna-match


Erik H. Falch
 Del

Recommended Posts

jeg er på Family tree-DNa OG DER HAR JEG FÅTT BLANT MATCHER PÅ MT dna, ei Sølvi Henriksen, dette er svært spennende og hennes mosr distant knoen ancestor er ei Gjertrud Christensdatter mens min er Afdelus Pedersdatter g.m. skipper Johan Mogensen på sutternes på Lurøya på Helgeland i Nordland problemet er at den oppgitte epostdressen til Sølvi Henriksen solvi-hen gmail.com ikke virker. noen dom vet hvem denne sølvi Henriksemner? og hvordanjeg kan kontakte henne?

Endret av Erik H. Falch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En e-post adr kan ikke inneholde bindestrek. Så viss du skrev som vises i teksten over, da må du prøve igjen med punktum etter solvi

 

Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En e-post adr kan ikke inneholde bindestrek.

 

Grete

 

Det tegnet som vanligvis benyttes som bindestrek er et minus-tegn. Og det er tillatt!

 

Har selv et minustegn i epostadressa.

 

Hilsen Asbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at adressen skal innehalde eit punktum i staden for eit bindestre/minusteikn. Ei slik adresse ser i alle fall ut til å eksistere i motsetnad til ei med bindestrek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liggende_bindestrek går, men ikke en som står i midten - (har jeg lært.............., eller???)

 

Og jeg bruker rig-mor, så det er nok mulig :rolleyes:

 

Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at adressen skal innehalde eit punktum i staden for eit bindestre/minusteikn. Ei slik adresse ser i alle fall ut til å eksistere i motsetnad til ei med bindestrek

 

tusenj takk til alle om har svart harforsøkt å erstatte bindestrek medpunktum men har ikke fått svar hittil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.