Gå til innhold
Arkivverket

Trygve Dagsland i Egersund (1919-1997) - kvar fødd, kvar avliden, kva yrke?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter nokre opplysningar om denne personen:

 

Trygve Dagsland

fødd 2.9.1919

døydde 10.12.1997

 

Han gifte seg i 1884 med enkja Edith Arna Leinebø Moe (1928-2005) og dei skal ha butt i Egersund.

 

Eg er interessert i:

 

* Fødestaden til Trygve?

 

* Kven var foreldri hans?

 

* Dødsstaden til Trygve?

 

* Kva yrke hadde Trygve?

 

* Dato og stad for vigsli hans med Edith?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!  Kanskje har me lesarar frå Egersund som hugsar denne karen?

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 133

 

Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Petri i Stavanger, Fødselsregister nr. 1 (1916-1922), Fødte og døpte 1919, side 122.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1800&idx_id=1800&uid=ny&idx_side=-126
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050901010902.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsfall i Norge (1947) 1995-april 2001


Trygve Dagsland
Nyttig tips!

Klikk på de blå lenkene i venstre kolonne for å se alle detaljer om en person, en leilighet, et bosted eller en tellingskrets.


‌ Fornavn: Trygve Etternavn: Dagsland Kjønn: m Stilling/stand:   Dødsdato: 10.12.1997 Dødssted:   Dødsårsak:   Fødested:   Fødselsdato: 02.09 Fødselsår: 1919 Alder:   Bosted:   Postnummer: 4370 Arving:   Rolle: avdoed


Dødsfall
‌ Id: fa00000000095326 Løpenummer:   Meldt:   År: 1997 Sted:   Embete: Dalane sorenskriverembete Protokollreferanse:   Side:   Skiftekategori:   Merknader:   Skifteregistreringsdato:  

http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/15/pa00000000171823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

dalane-tidende.no
dalane-tidende.no/index.php?...
Translate this page
Dalane Tidende

EIKs · Prost Trygve Dagsland (f. h.) og prest Fred Lyder Klungland fotografert i en ukjent sammenheng · Låvebrann på Apeland i Bjerkreim. Foto: Dalane ...

You've visited this page 2 times. Last visit: 4/29/15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Ann-Mary for for spennande innlegg!

 

Det var interessant å sjå at Trygve var fødd i Stavanger som son av Sigvart Dagsland.  Ved oppslag i Wikipedia ser eg at Sigvart Dagsland er namnet til ein songar frå Stavanger, som eg vil tru må vera ein slektning av Trygve...?

 

Elles lyt me vel vona på at einkvan som kjente Trygve, kan svara på dei andre spørsmåli?  Eller kanskje ei dødsannonse?

 

Eg takkar på ny for kjempefine opppysningar!

 

Redigert:  Her var det jo komme fleire fine opplysningar, medan eg skreiv på svaret mitt!  So er i alle fall yrket på plass!

 

Ein ny stor takk til Sven og Ann-Mary!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk ogso til Ola Helge som har sendt meg ein e-post med ein biografi om Trygve Dagsland teken frå ei bok om Aurdalskyrkja i Valdres.

 

Etter dette manglar eg vel i grunnen berre dødsstaden til Trygve, samt dato og stad for denne hans andre vigsle.

 

Det kunne forresten òg vore kjekt å få vita kor mange born han hadde i første ekteskapet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for nye interessante opplysningar om Trygve Dagsland.  Takk ogso for tilsend PM med kontaktinformasjon til slekti!

 

Då burde det meste etter kvart komma på plass...

 

Takk igjen for framifrå dugnadsinnsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han giftet seg vel i 1984 som enkemann med Edith (ikke 1884).  Jeg mener at hans tidligere kone var død ikke så lenge tidligere, for enkelte mumlet om at han var væl rask til å finne ny dame....

 

Han skal ha bodd med sin tidligere kone på Damsgård i Egersund, i nærheten av det gamle sykehuset, på den delen av Havsøya som ligger nærmest bykjernen.  Muligens Damsgårdsgaten.  Edith  var enke bosatt i Egersund, så jeg vil anta at paret giftet seg i Egersund.  Edith hadde som enke hus i Havsøyveien i Egersund, på Havsøy.  Jeg mener at Trygve Dagsland bodde i hennes hus da de hadde giftet seg.  

Endret av erling t endresen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Erling for nytt interessant innlegg.

 

Eg har no vore i kontakt med ei av døtrene til Trygve Dagsland og fått stadfest det meste av det som mangla.  Trygve Dagsland døydde i Egersund, og dei gifte seg i Egersund, men ho hugste ikkje den nøyaktige vigselsdatoen i 1984.  Derimot kunne ho fortelja at han endte opp som prost, og då må han vel i mellomtidi òg ha vore sokneprest i Egersund.  Han kunne vel ikkje verta prost om han hadde titel av residerande kapellan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du kanskje fått avklart hvor han og første konen er gravlagt?  Finner dem jo ikke på DIS gravminner.  

 

Jeg har ikke svar på hva slags titler han hadde, jeg har aldri vært medlem av statskirka men kjenner mest til navnet hans.  En eldre person fortalte meg det jeg noterte tidligere, bosted mm.

Endret av erling t endresen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentene fra 1939, utgitt 1964:

 

Trygve Dagsland, kallskapellan, Fagernes, f. 2-9-19 Stavanger, sønn av eiendomsmegler Sigvart D. og Ella Veire. Gift 1956 med sykepleierske Esther Karen Nielsen, f. 17-7-28 København, datter av tømmermann Johannes N. 3 døtre.

 

Cand. theol. 1945. - Sekretær Rogaland Krets av Norges kristelige Ungdomsforbund 1946-47, sjømannsprest (hjelpeprest) i Den norske Sjømannsmisjon i Rotterdam, Curacao, Montreal, San Francisco, San Pedro 1947-53, kretssekretær Aust-Agder Krets av Den norske Sjømannsmisjon 1953-62, kallskapellan i Nord-Aurdal, Valdres 1962-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Erling og Carsten for siste innleggi.

 

Eg manglar no berre denne vigselsdatoen frå 1984 og kva yrkestitel han etter kvart fekk i Egersund, men dette bør vera mogeleg å få greie på hjå prestekontoret i Egersund, når der før eller sidan er nokon til stades...

 

Nok ein gong hjarteleg takk for fine opplysningar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Erling for ny kommentar!

 

Jau, det stemmer òg med kva dotteri sa, at Trygve var prost då han døydde, men spørsmålet mitt er om han kunne verta prost frå ei stiling som residerande kapellan?  Eg trudde berre sokneprestar kunne vertta prostar...  Dette ville eg gjerne avklara med prestekontoret i Egersund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentene fra 1939, utgitt 1964:

 

Trygve Dagsland, kallskapellan, Fagernes, f. 2-9-19 Stavanger, sønn av eiendomsmegler Sigvart D. og Ella Veire. Gift 1956 med sykepleierske Esther Karen Nielsen, f. 17-7-28 København, datter av tømmermann Johannes N. 3 døtre.

 

Cand. theol. 1945. - Sekretær Rogaland Krets av Norges kristelige Ungdomsforbund 1946-47, sjømannsprest (hjelpeprest) i Den norske Sjømannsmisjon i Rotterdam, Curacao, Montreal, San Francisco, San Pedro 1947-53, kretssekretær Aust-Agder Krets av Den norske Sjømannsmisjon 1953-62, kallskapellan i Nord-Aurdal, Valdres 1962-.

 

Det står noen få detaljer til i en bok om Nord-Aurdal som jeg fant på Bokhylla.no forleden. Men akkurat nå slurer Bokhylla, så jeg kommer ikke inn. Får skrive av senere.

 

DTH

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.