Gå til innhold
Arkivverket

Evakuering frå Honningsvåg 1944 til Hole - dødsfall der 1944-1950?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hotelleigar Skofabrikant Einar Engebretsen ved Sundøya i Hole (1905-1953) og kona Hildur f. Bøe (1903-1988) skal vinteren 1944/1945 ha teke imot foreldri hennar som då vart evakuerte frå Honningsvåg.  Dei var:

 

Johan Hartvig Kornelius, kjend som Hartvig (Martinson) Bøe, fødd i Brønnøy 30.9.1859, og
Elise Martine (Andersdotter) Christensen, fødd i Kjelvik 9.9.1873

 

Hartvig Bøe døydde på Lebesby gamleheim i Byneset, Trondheim 25.7.1950 og var då enkjemann.

 

Me trur at Elise Bøe døydde på Sundøya i Hole mellom 1944 og 1950, men er det mogeleg å finna ein dato (og stad) for dette dødsfallet?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

(Redigert etter nye opplysningar mottekne i dag)

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye opplysningar som eg har motteke frå slekti etter Hartvig og Elise Moe tyder på at opphaldet deira i Hole hjå dotteri Hildur Engebretsen var relativt kort, og at dei skal vera flytte nordover att.  Elise skal vera avlidi som pasient på Hospitalet i Trondheim, so det vil neppe vera spor å sjå etter nokon av dei i Hole, men for å vera på den sikre sida, ville eg likevel setja stor pris på om de sjekka dødsfallslistene i kyrkjeboki for Hole for den nemnde perioden.

 

Eg takkar på ny for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Lars E. Øyane

 

Vi har undersøkt dødsfallslistene i klokkerbøker for Hole perioden 1944-1950 og har ikke funnet Elise Martine Christensen her.

 

Vennlig hilsen

Statsarkivet i Kongsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Statsarkivet for kjapt og avklarande svar.

 

Då kan me vera ganske so trygge på at ho ikkje døydde, medan huslyden budde ved Tyrifjorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.