Gå til innhold
Arkivverket

USA utfordring: Susanna Nilsdotter (fødd 1848 Hafslo) - gravid til Wisconsin i 1866 - lagnaden hennar og til borni hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette problemet er ei skikkeleg utfordring for dei som vil "bryna seg" på Amerika-forsking.  Sjølv står eg heilt "bom fast":

 

Susanna Nilsdotter Walager alias Susan Nelson, fødd i Hafslo 6.7.1848

foreldri var Nils Sølfestson og Anna Larsdotter.

 

Susanna utvandra til Amerika i 1866 i lag med mor si, medan faren følgde i 1869.

 

I 1870 finn me Nils og Anna i Vermont township, Dane Co., WI med dotteri Susan og hennar to born:

 

* Ole, fødd i Dane Co., WI hausten 1866

 

* Mary, fødd i Dane Co., WI hausten 1868

 

Eg har finne desse barnedåpane:

 

* Anna Betzine, fødd i McFarland, Dane Co., WI 8.9.1866 - foreldri Peder Pederson og Susanna Nilsdotter

 

* Kjerstine Fredrikke, fødd i Vermont, Dane Co., WI 11.8.1868 - foreldri Nils Lasseson og Susanna Nilsdotter

 

Mori Anna Larsdotter døydde i Vermont, Dane Co., WI kring 1873, og i 1876 gifte Nils seg att med ei enkje i Lodi,. Columbia Co., WI der han døydde kring 1890.  Han skreiv seg då Nels Sylvester!

 

At Kjerstine Fredrikke er identisk med "Mary" frå 1870-teljingi er eg heilt sikkler på!  Nils Lasseson var ein nabogut frå Hafslo.

 

Eg trur òg at Anna Betzine er identisk med "Ole" frå 1870-teljingi - Peder Pederson var truleg "gift mann" Peder Pederson, husmann og næraste nabo til Susanna heime i Hafslo!

 

Men kvar vart det av Susanna og borni hennar i Amerika?  Som før nemnt; eg står "bom fast"!

 

Alle gode tips vert mottekne med stor takksemd!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er vel Nels Sylvesters giftermål nr. 2:

 

Nels Sylvester
mentioned in the record of Nels Sylvester and Christie Oleson

Name: Nels Sylvester Birthplace: Norway Spouse's Name: Christie Oleson Event Date: 14 Feb 1877 Event Place: Near Lodi, Vill., Columbia, Wisconsin Race: White

 

Er dette Nils og Christie i 1880-tellingen?

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=31&filnamn=ft21001880wisc&gardpostnr=9708&merk=9708#ovre

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for nytt og spennande innlegg!

 

Eg veit ikkje kvar FamilySearch har denne vigselsdatoen ifrå.  Eg har aldri greidd å finna nokon annan dato enn desember 1876!

 

Men uansett; det er "rett" Nels!

 

Eg får ikkje opp linken frå 1880, men originalen syner at han budde i Lodi township, Columbia Co., WI, og han er skriven Nels Seiverson!  Namnet kunne ført oss på villspor, men han er lista i lag med kona Christi, tre av borni hennar og mor hennar.  Ikkje noko å sjå til borni hans Nils!

 

Eg kan leggja til at Nils Sølfestson hadde tre born som voks opp, i tillegg til Susanna sonen Nils Nilsson (1835-1926), som tok over heimeplassen under Valaker i Solvorn, og sonen Ole Nelson (1836-19??) som utvandra i 1865 og som budde på ein farm i Nunda township. Freeborn Co., MN.

 

Eg har søkt etter Susanna i Freeborn Co., MN om ho skulle vera flytt dit, men utan resultat!

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn i Wisconsin i USA i 1880-teljinga  

 

Side Herad Fylke Førenamn Etternamn Alder Kjønn Fødestad Far fødestad Mor fødestad Merknad

9707 147 Lodi Columbia Co. Nels Sieverson 65 m N N N lab

9708 147 Lodi Columbia Co. Christie Sieverson 49 f N N N weaver

9709 147 Lodi Columbia Co. Bertie Oleson 19 f N N N dau

9710 147 Lodi Columbia Co. Albert Oleson 16 m N N N dom

9711 147 Lodi Columbia Co. Ole Oleson 13 m Wis N N son

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for siste innlegget frå tysdag.

 

Eg er ikkje komen noko lenger i oppsporingi av Susanna Nilsdotter i Amerika, men eg har fått sjekka vigsli til Nils Sylvester med Christi Olsdotter, og det som oriogiaen seier, er følgjande:

 

Vigsli registrert i Lodi, WI 14.2.1877, men "dei vart vigde for om lag to månader sidan nær Lodi, WI".

 

So eg korrigerer attende til ?.12.1876!

 

Men kvar i all verdi er det vorte av Susanna???

 

Alle gode tips vert mottekne med stor takksemd!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.