Gå til innhold
Arkivverket

Ragnhild Gabrielsdtr, Gloppen = Ragnhild Gabrielsdtr, Tysnes og Bergen?


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Dagens nøtt er då eit framhald av nøtta frå i går. Eg skulle gjerne visst meir om identiteten til denne brura - Ragnhild Gabrielsdtr som gifter seg på/i Tysnes  i 1745.

 

Min kandidat var fødd i Gloppen i 1705, og i skiftet etter faren i 1747, der ho truleg er ført med feil alder, står det at ho er "tienende sør for Bergen".

 

Kommunikasjonen med utflytta familie var ikkje særleg tett på denne tida, så Ragnhild kan godt ha blitt gift utan at slekta i Breim visste det.

 

Ann Mary Engum har funne 2 born av paret, Herman i 1745 og Synnøve i 1748, og ein mogeleg kandidat til Ragnhild død i Bergen

 

Er det nokon som kan bekrefte eller avkrefte teorien min?

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en feil i basen angående død i Bergen

 

Hvem er dette ?

 

Greier ikke å tyde alt

 

 

Se på høyre side, 16 sept  1752.

 

 

 

Christopher Hermansen fra Grønvigen  hans kone Rangele Gabrielsdatter be.....?

 

Kildeinformasjon: Bergen fylke, St. Jørgens Hospital, Ministerialbok nr. A 1 (1743-1765), Kronologisk liste 1752, side 25.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8742&idx_id=8742&uid=ny&idx_side=-25
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070418610562.jpg

 
                                           

 

 


I basen  Døde i Bergen 1668-1815 finnes bare  1stk Ra... Gabrielsd

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk - ja, her står "blev Christopher Hermansen fra Grønnevigen hans kone Rangele Gabrielsdatter begravet".

 

Så då veit vi i alle fall at dette er same kvinna som i vigsla, og eg er svært freista til å tru at det er "mi" Ragnhild - men bevis har eg ikkje, endå -

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje at det fører meg så mykje vidare, men kanskje har vi enkjemannen her i 1801. Døtrene er fødde etter 1752.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På side 413 i Tysnes 3 Gards-og ættesoge står følgende :

 

I 1745 var Nils Halvorsen forlover for en Kristoffer Hermannson , som kanskje var ein pleieson. Kristoffer var da gift med ei Ragnhild Gabrielsdatter. 

Dette står skrevet under garden Stora- Gøyo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.