Gå til innhold
Arkivverket

Mikal Arivd Lilleberg


Anne - Lene
 Del

Recommended Posts

Kontaktkopi.pdf  Hei jeg ønsker finne mer ut om min Bestefar Mikal Arvid Lilleberg han er født den 13/02-1922to sønner ved Nav Steinar Lilleberg født den 26/04-1947 å Knut Lilleberg født den 19 februar 1946  han er   se bilde som jeg har lagt ved. Han døde i drammen den 08/05-1998 har har også bodd i Oslo fra 1947. Jeg har så stort ønske om finne ut mer om han. Hvem var han å om det finnes noen som kan kjent han vite noe mer som jeg ikke har. Funnet mye ved fordre å søken men liten om han. på forhånd takk

 

 

 

 

 

Mvh Anne - Lene Lilleberg Furulund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke opplysninger er det du allerede har? Har du fødested, foreldre, navn på ektefelle osv? Det er greit å få vite dette, så vi ikke gjør unødig arbeid. Hva er det du ønsker å finne ut om ham?  :)

 

Finner en Mikael Lilleberg bosatt i Ryenb.v. 17 i 1950. Han var sjåfør hos Gustaf Aspelin:

 

Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo, Adressebok , 1950-1950, oppb: Riksarkivet.

Merknader: 72. årgang. Demontert eksemplar, Riksarkivet

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:db_read/db/49280/935/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-db10061109073275.jpg

 


Han er ikke å finne i adresseboka for 1960-61. 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har opplysninger på han som gift å foreldre. jeg vet at han flytta til  Oslo i 1947 han har bodd på Briskeby i Oslo . Jeg søker om opplysninger hva han har jobba med. Når flytta han til drammen ? Kan det finnes noen vet hvem han var. Kan nok stemme at det er han sjåfør det står i registrerings kort på arkivverket.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registreringskort på arkivverket? 

 

Jeg kan ikke se ham i adresseboka for Oslo i 1955, kanskje han var flyttet til Drammen?

http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-db10061211135873.jpg

 

Giftet han seg i Oslo eller i Drammen? Har du snakket med nærmeste familie eller personer som kjente ham? 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet slekta til Mikal`s kone Laura ,men ingenting om Mikal sin familie så kan ikke hjelpe der. Har Mikal noen søsken som lever enda? isåfall kanskje de kan fortelle noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne-Lene

 

Du søker opplysninger om din bestefar.  Du sier han har to sønner.  En av disse sønnene må jo være din far og den andre din onkel. Er det ikke best at du snakker med dem og slekten din i stedet for å spørre her?  Husk at mange leser det som legges inn her, og vi må alle være veldig forsiktige så vi ikke utleverer andre.

 

Lykke til!

 

Mvh

Lene B :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene B  min far å onkel vet lite om han siden de så han bare en gang. DERFOR SPØRRE JEG HER INNE . JEG har bare et veldig høyt ønske om vite mer om han. Tusen takk :)

 

 

 

Mvh Anne Lene  :)


Jeg vet slekta til Mikal`s kone Laura ,men ingenting om Mikal sin familie så kan ikke hjelpe der. Har Mikal noen søsken som lever enda? isåfall kanskje de kan fortelle noe.....

Hei Erik nei dessverre så vet ikke om noen av hans slekt lever.

 

 

 

Mvh Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.