Gå til innhold
Arkivverket

Hjelp til oppslag i Fana Bygdebok (den nye utgåva)


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg treng hejelp til oppslag i den nye utgåva av Fana bygdebok  (finn kun den gamle utgåva i digitalisert utgåve utan at eg fann noko om desse personane)

Det gjeld gardane Storetveit og Nordås.

 

Personane det gjeld er Kolbein Rasmusson og kona Berte Olsdtr. som budde på Storetveit 1765 og 1769 då dei fekk barna Rakel og Oline.

Kolbein Rasmusson døydde 1775 og var då busett på garden Nordås.

 

Kva står det evt. om denne familien og kvar vart det av Rakel og Oline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg treng hejelp til oppslag i den nye utgåva av Fana bygdebok  (finn kun den gamle utgåva i digitalisert utgåve utan at eg fann noko om desse personane)

Det gjeld gardane Storetveit og Nordås.

 

Personane det gjeld er Kolbein Rasmusson og kona Berte Olsdtr. som budde på Storetveit 1765 og 1769 då dei fekk barna Rakel og Oline.

Kolbein Rasmusson døydde 1775 og var då busett på garden Nordås.

 

Kva står det evt. om denne familien og kvar vart det av Rakel og Oline?

Det eneste som er nevnt i "nye Fana bygdebok" etter at Kolbein døde er at Brita (sic) flytte med barna til Bergen.

 

Mvh Geir K Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er nevnt i "nye Fana bygdebok" etter at Kolbein døde er at Brita (sic) flytte med barna til Bergen.

 

Mvh Geir K Eide

 

Mange takk Geir.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Kolbein og hans familie omtalt.
 
https://arkivverket.no/arkivverket/Arkivverket/Bergen/Nettartikler/Joelstringer-i-Fana
Colbein Rasmussen (ca. 1729 Dvergsdal – 1775 Nordås) giftet seg i Jølster i 1763 med Brite Olsdatter (ca. 1730 Årdal – 18.. Bergen). De fikk et barn i Jølster, men dette barnet døde kort etter. 1766-1769 bodde de på Storetveit, og i 1770 var de på Nedre Nattland. Før 1775 var de kommet til Nordås. To døtre født i Fana ble med moren da hun flyttet til Bergen. Brite var i 1801 72 år gammel, og bosatt i 11-60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteleg takk, Martin, for link til sida om utflytte frå Jølster.

Denne var nyttig og lettar arbeidet.

No har eg funne dei to døtrene att i Bergen også, m.a.  giftarmål og ved FT.

 

- Harald. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.