Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Britha Olsdotter Tysestølen - husmannskone - døydde på Stord 1844 - kven var ho? - oppslag i bygdebok?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Digitalarkivet's database over avlidne på Stord syner mellom anna denne kvinna:

 

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=15&filnamn=gr12211841&gardpostnr=277&personpostnr=277&merk=277

 

Britha Olsdotter er oppgjevi ha vore 80 år gamal då ho døydde 28.8.1844.

 

Eg trur (jmf. tema: http://forum.arkivverket.no/topic/175065-johannes-johannesson-1767-og-britha-olsdotter-1759-haugianarar-fraa-sogn-til-romsdalen-kring-1820/?hl=%20johannes%20%20johannesson%20%20haugianarar)at Britha hadde vore (eller var) gift med ein Johannes Johannesson, og at dei båe var komne frå Sogn til Stord tidleg på 1820-talet i lag med dotteri Synneva, som me veit budde på Tyse på Stord kring 1840!  Britha var i so fall døypt i Hafslo 22.7.1759, medan mannen Johannes vart døypt i Hafslo 28.5.1767.

 

Er det mogeleg å få gjort eit oppslag i bygdeboki for Stord for å sjå kva som står under Tyse - Tysestølen - om denne Britha og huslyden hennar?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stord bygdebok II s. 241: 

 

På Stølen, budde Nils gabrielsson frå 1780-åri og utover. Han var fyrst gift med Brita Ådnesdtr. og hadde ei dotter, Marita, med henne. Brita døydde 1799, og Nils gifte seg året etter med Brita Olsdtr. Hystad f. 1767. Dei hadde borni: Brita, Gabriel, f. 1804, g.. Marta Ulverager. Ola, f. 1805, g.m. Lisbet Larsdtr. Opsanger, f. 1793.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Unni for kjapt og avklarande svar!

 

Då er Britha Olsdotter på Tysestølen IKKJE den eg leiter etter, og eg er "back to square #1"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.