Gå til innhold
Arkivverket

Ole Nilsson Walager alias Ole W. Nelson - fødd Hafslo 1836 - utvandra 1865 - budde i Albert Lea, MN - heime på vitjing 1894/95 - forsvinn, men KVAR?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har ei ny Amerika-utfordring til dykk i kveld:

 

Ole Nilsson Walager, fødd i Hafslo 3.12.1836, son av Nils Sølfestsn og Anna Larsdotter, gifte seg i Hafslo 23.6.1863 med Anna Nilsdotter Halseteigen, fødd i Hafslo 16.4.1840.

 

Dei fekk ei dotter Kirstna, fødd i Hafslo 29.8.1863, og i 1865 utvandra huslyden til Amerika.

 

FT1870 syner Ole og Anna Nelson i Albert Lea, Freeborn Co., MN

 

FT1875 syner Ole og Anna Nelson på ein farm i Nunda township, Freeborn Co., MN

 

FT1880 syner Ole W. og Anna Nelson på same farmen i Nunda township, Freeborn Co., MN

 

FT1885 syner Ole og Anna Nelson på ny i Albert Lea, Freeborn Co., MN

 

I 1895 utvandra Ole Nilsson Valager frå Bergen etter ei vitjing i heimlandet (http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=44&filnamn=EMIBERG&gardpostnr=35820&merk=35820#ovre)

 

FT 1900 syner Anna Nelson som "gift", men åleine, busett hjå dotteri Christine og mannen Tom W. Olson i Albert Lea, Freeborn Co., MN

 

Anna Nelson døydde i Albert Lea, Freeborn Co., MN 2.7.1901, då "enkje".

 

Alt tyder på at Ole Nelson alias Ole W. Nelson alias ??? må ha forlete kona si etter han kom attende til Amerika i 1895 og før 1900, men kvar kan han ha vorte av?  Det er fleire Ole Nelson i Freeborn Co., MN på om lag same alder, men eg meiner eg har sjekka dei alle ut or saki, so spørsmålet står framleis uløyst:

 

KVAR VART DET AV OLE??

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Ole Nelsen

Boarder

United States Census, 1900

birth:
December 1836
Norway
residence:
1900
Norwegian Grove Township, Otter Tail, Minnesota, United States
immigration:
1868
other:
Kari Bjilland, Ida Lund

 

 

 

Men ser at han står med status   "single"

Og immigrasjonsåret er vel 3 år feil.

Immigrasjonsåret 1865 er blitt  feilskrevet  som  1868?

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme mann i 1895.

 

Ole Nilson
Minnesota, State Census, 1895
Name: Ole Nilson Event Place: Norwegian Grove, Otter Tail, Minnesota Age (Original): 58y Birth Year (Estimated): 1837 Birthplace: Norway Race (Original): W Gender: Male Page Number: 9 Household Role Gender Age Birthplace

 

B L Bjelland

  M 51y Norway

 

Kari Bjelland

  F 61y Norway

 

Idda Lund

  F 16y Minn

 

Ole Nilson

  M 58y Norway

 

Martin Holter

  M 30y Norway
 
Line Number: 39 , Family Number: 58 , GS Film number: 000565794

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:MQ6J-SV3


Han bor iikke hos Kari Bjelland i 1910.

Karie Bjelland

Wife

United States Census, 1910

birth:
1834
Norway
residence:
1910
Norwegian Grove, Otter Tail, Minnesota, United States
immigration:
1870
spouse:
Berge Bjelland
other:
Anna Ingebretson, Ida A Lund
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ole Jon og Ann-Mary for nye spennande innlegg!

 

Det er riktig huslyd du, Ole Jon har finne i Albert Lea, MN i 1895.  Pussig at huslyden finst hjå FamilySearch og ikkje hjå ancestry.com!

 

Eg har elles studert "kandidaten" som de har finne i Norwegian Grove township, Otter tail Co., MN.  Han har "rett" fødselsmånad og -år, og utvandringsåret er heller ikje so borte vekk...

 

MEN, eg ser at ein liknande Ole Nelson budde på same stad i 1880, ogso då ugift, so eg er redd det må vera same mann og må soleis utelukkast...(`?)

 

Eg har derimot finne ein interessant person i FT1910 i Bemidji, Beltrami Co., MN:

 

* Ole N. NELSON, 75, Nor  Nor  Nor, widowed, em. 1866

 

Han budde hjå ein Lars Olson Opsata

 

I 1920 er pussig nok òg ein Ole N.Nelson i Bemidji, Beltrami Co., MN, men han var fem år yngre og gift!  Ein skulle nesten tru det måtte vera same mannen, men sistmemnde budde 1910 i Hubbard Co., MN!  Og då sistnemnde døydde i Bemidji, MN 12.7.1922, har han fødselsdatoen 18.3.1840,

 

Mannen som i 1910 budde hjå Lars Olson Opsata, finn eg ikkje i dødsregisteret for Minnesota!

 

Men spørsmålet ligg framleis "i lufti" - er det mannen me leiter etter?

 

Eg takkar nok ein gong so mykje for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.