Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Bergens Hovedarvebok (overformynderiet) - ligg desse protokollane nokon stad i Digitalarkivet? - Skifte Bergen 1731 og 1742?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Under emnet om Rein-ætti frå Hafslo med forgreiningar til Bergen (http://forum.arkivverket.no/topic/196233-thomas-witman-hansson-rein-1660-1709-l%C3%B8ytnant-og-gardbrukar-p%C3%A5-valaker-i-hafslo-opphav-kven-var-svigerdotteri-margretha-ludvigsdtr-lemmichen/?p=1663874) der eg mellom anna kjem inn på:

* Reinhold Witman Rein som døydde i Bergen i 1731, og

* Peder Fredriksen (Lund) som døydde i Bergen i 1742

er Erlend Mæhlum i kveld komen med følgjande innlegg:

~~~~~

"Vet ikke om dette hjelper deg noe men;

Info fra skiftet etter Reinert Witmand Rein kan etter registeret finnes i Bergens Hovedarvebok 4 1715-39 (overformynderiet) s. 291.

I neste bok så er det en Peder Fredricksen på side 70. En Fredrich Monsen finnes i bok 4 s. 345, og ei Ragnhild Olsdatter s. 351."

~~~~~

Eg trur at Peder Fredriksen (Lund) er son av ein Fredrik Monssen i Bergen og kona Ragnhild Olsdotter, men kan ikkje prova dette, og eit skifte etter Peder Fredriksen ville difor i alle fall vera av interesse.

Kan eg få hjelp til følgjande:

* Referanse til skiftet etter Reinert Witman Rein frå 1731 - eventuelt til Bergens Hovedarvebok 4 - side 291?

* Referanse til skiftet etter Peder Fredriksen frå 1742 - eventuelt til Bergen Hovedarvebok 5 - side 70?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.