Gå til innhold
Arkivverket

kan ikke legge inn svar på tråd


tor helge hildebrandt
 Del

Recommended Posts

vil gjerne svare på en tråd men står bare jeg må logge inn for å svare men jeg er innlogget. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken tråd er det du forsøker deg på?

 

Du har lyktes med å legge inn et innlegg så det kan være du prøver deg på en lukket tråd, dvs. en tråd det ikke skal være mulig å legge inn svar i.

 

Ellers minner jeg om ordensregler som sier at man skal opptre med fullt navn i debattfora hos Arkivverket. Det er fint om du endrer visningsnavnet ditt slik at etternavnet også er synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken tråd er det du forsøker deg på?

 

Du har lyktes med å legge inn et innlegg så det kan være du prøver deg på en lukket tråd, dvs. en tråd det ikke skal være mulig å legge inn svar i.

 

Ellers minner jeg om ordensregler som sier at man skal opptre med fullt navn i debattfora hos Arkivverket. Det er fint om du endrer visningsnavnet ditt slik at etternavnet også er synlig.

så at den tråden er arkivert så er vel ikke stort å gjøre med det

den tråden heter ( [#40150] Leter etter fredriksen og hildebrandt slekta. Noen som Kan Hjelpe? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan friske opp igjen tråden ved å starte et nytt tema i Brukernes eget forum og kopiere tittelen og legge inn lenke til den arkiverte tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.