Gå til innhold
Arkivverket

Hvordan kommer SKYPE-logoen inn ved datoen for start av emne?


Anne-Lise Hansen
 Del

Recommended Posts

En ser det ikke på listen over emner, men det kommer fram ved å trykke seg inn på de enkelte emner. Se to eksempler fra forumet Spør Statsarkivet i Trondheim:

 

http://forum.arkivverket.no/topic/195278-arvingar-%C3%A5lesund-1911/#entry1651407

.

http://forum.arkivverket.no/topic/194916-johan-beck-remnes-komponist-og-musiker/#entry1648729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noko som ikkje eg ser??

.

Ja, jeg har tenkt det jeg også. for det er mulig med forskjellige innstillinger på pc'ene, men jeg spør likevel.  :)

.

Arvingar, Ålesund 1911

Startet av Aase R Sæther - Gloppen, Feb 23 2015 12:33
Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du installerer skype, får du også med et tillegg til nettleseren som installerer seg om du ikke velger den bort. Den gjør at du kan ringe med skype ved å klikke på tall som kan forveksles med telefonnummer (markert med Skype-logoen). Hvis du deaktiverer og/eller avinstallerer nettlesertillegget fra skype blir det borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jo bare på disse to innleggene? Er det de som oppretter emnene som må gjøre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser det som sagt ikkje, men har heller ikkje Skype.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen. Hva skiller disse to emnene fra andre emner i de forskjellige forumene? Jeg har aldri sett dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg slått av tillegget og da blir det vanlig igjen. Hvorfor det ikke dukket opp SKYPE-ikon ved datoene i alle emnene jeg har vært innom i dag, forstår jeg imidlertid ikke..

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.