Gå til innhold
Arkivverket

Karen Kirstine (Jensdotter) Lemvig - fødd i Hafslo 1756 - enkje på Eri nedre i Lærdal 1816 - kvar vart ho av?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har ei ny utfordring til dykk i kveld!

 

Ei søster av jekteskipper Christopher Jensson Lemvig i Bergen/Sund (1758-e. 1807) var gift og budde i Lærdal.  Kanskje var det hjå denne fasteri at Christopher si eldste dotter, Mette Cathrine Christophersdotter Lemvig (1796-    ) voks opp?  Men, eg finn ho IKKJE konfirmert i Lærdal...

 

Opplysningane om denne søsteri er bra "komplette", men eg saknar opplysningar om den endelege lagnaden hennar!  Ho vart enkje i 1816, og einaste sonen hennar vart på same tidi gardbrukar på Horge i Borgund.  Kan ho vera flytt dit?  Bygdeboki for Lærdal har ikkje noko dødsfall på ho!

 

Her følgjer eit utdrag av dette manuskriptet:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Karen Kirstine Jensdotter Lemvig, døypt [i Hafslo] 26.1.1756,

Karen Lemvig flytte med foreldri til Årdal kring 1772, men gifte seg i Lærdal 17.3.1787 med enkjemannen Sjur Jensson, opphavleg frå Tønjum i Lærdal.  Han var son av gardbrukar Jens Andersson på Tønjum og kona Ragnhild Sjursdotter og vart døypt i Lærdal 28.8.1734.  Sjur gifte seg første gongen i Lærdal 15.6.1756 med Inga Iversdotter frå Voll øvre i Lærdal.  Ho var dotter av gardbrukar Iver Alfson på Voll øvre og andre kona Gunvor Johnsdotter frå Halbjørshus i Hemsedal og vart døypt i Lærdal 4.5.1734.  Sjur og Inga vart gardbrukarar på Eri nedre i Lærdal der Inga d. 7.5.1786.  Sjur og Karen vart buande på Eri nedre som gardbrukarar og sidan som kårfolk.  Sjur d. på Eri nedre 24.7.1816, medan Karen d.

 

##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – e. 1816!)

 

Sjur Jensson fekk i alt elleve born; av dei var desse to sønene frå andre ekteskapet med Karen Lemvig:

a. Jens Lemvig Sjurson, f. i Lærdal 30.5.1790, d. på Eri nedre i Lærdal 7.8.1793.

b. Jens Lemvig Sjurson, f. i Lærdal 23.5.1794, d. som gardbrukar på Horge i Lærdal 27.10.1832.  Jens gifte seg i Lærdal 24.10.1815 med Martha Andersdotter frå Molde i Lærdal, f. i Lærdal 25.4.1795.  Ho d. som kårenkje på Horge 27.6.1876.  Jens og Martha vart gardbrukarar på Horge i Borgund, Lærdal og fekk seks born i lag.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om dette dødsfallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skuld: Eg har i kveld blatt meg igjennom dødsfalli i Lærdal til og med 1848, men ser ikkje noko til Karen Kirstine Jensdotter Lemvig!

 

Kanskje er ho flytt frå Lærdal i seinare år?  Tja, kven veit...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.