Gå til innhold
Arkivverket

FT 1905 Oslo


Solveig R Håklev
 Del

Recommended Posts

Får bare 504 Gateway Time-out på FT 1905 når jeg klikker på ett gatenavn,hvorfor ?

 

FT 1883 og 1899 går helt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk samme feilmelding på første forsøk, mens jeg på andre forsøk fikk opp et bilde etter lang ventetid.

 

FT1905 består av vesentlig flere bilder (nær 69 000) enn FT1899 (snaut 17 000 bilder) og FT1883 (vel 5 000 bilder). Antallet bilder er i grunnen eksepsjonelt stort sammenliknet med andre enheter vi har publisert. Det er mulig at dette gjør FT1905 utsatt for ytelsesproblemer av noe slag, men dette er utenfor mitt kompetansefelt. Jeg spiller ballen videre til IT-folkene våre. Takk for melding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.