Gå til innhold
Arkivverket

Torgeir Hansson Berg - skifte i Sunnfjord 1691 - borna hans


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

I dette skiftet får vi kunnskap om ei heil mengde born etter denne karen.

 

Etter fyrste ekteskapet (med ei Lusie?) har han borna

 

Simon

 

Anne - (til Myklebust / Førde i Jølster)

 

I andre ekteskapet (med Kristi Andersdtr - bror hennar Anders Andersson Gjesdal er nemnd i skiftet) har han desse borna:

 

Anders - (på Berg)

 

Daniel - (til Sætre i Breim)

 

Ola

 

Lusie

 

Siri

 

Eldste Marte

 

Eldste Ingeborg - den eine Ingeborg må vere fødd rundtom 1683 og er gift til Førde og seinare Frøystad i Breim.

 

Yngste Marte

 

Yngste Ingeborg

 

Mari

 

I tillegg finn eg "den sl mands slegfred datter" omtala på s 112 a - det må så vidt eg kan forstå vere ei som ikkje står på denne lista.

 

Med ein så stor barneflokk vil det vere heilt urimeleg at det ikkje er mange av lesarane her som fører slekta si tilbake til Torgeir og konene hans, og eg vil gjerne vite kva de har funne om desse borna - og er det nokon som kan identifisere Slegfred-dottera?

 

Eg har ikkje lese skiftet ord for ord endå, men skumma hovudinnhaldet.

 

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av materialet om denne familien er presentert her: https://www.arkivverket.no/arkivverket/Arkivverket/Bergen/Nettartikler/Slekta-paa-Foerde-gard-i-Joelster

 

Torgeir Hansen var i første ekteskap gift med prestedatteren Lucie Simonsdatter (Ystad) (født ca. 1634, død 1667). De fikk barna:

 

Simon T. Berg (1664-1742).

 

Anne T., gift med Knut Nilsen Myklebust/Førde.

 

I andre ekteskap var Torgeir Hansen gift med Kristi Andersdatter Gjesdal (ca. 1650-1696). Barn:

 

Anders T. Berg (ca. 1675-1712), g. 1699 m. Gunilde Knutsdtr Førde (ca 1680- ca. 1706). To sønner. Anders ble i 1707 gift med Eilin Arnesdtr.

 

Daniel T. Sætre (ca. 1681-1744), g. 1708 m. Magdalena Knutsdtr Førde, f. 1682, d. 1755. Hun var enke etter Ole Hanssen Sætre.

 

Ole T.

 

Lucie T. , gift med Sjur Åsen i Førde.
 

Siri T. , gift med Anders L. Sandal, Jølster

 

Ingeborg T. g. 1701 m. Rasmus Knutsen Førde (1678-1718).

 

Marte T. d.e. g.m. Ole N. Myklebust, Jølster

 

Ingeborg T. d.y.

 

Marte T. d.y.
 

Mari T. Døde barnløs i 1692. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for desse opplysningane! Har du noka formeining om denne slegfred-dottera som er nemnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke huske at jeg noen gang har funnet navnet til denne datteren, som altså er en Torgeirsdatter. I Jølster var det ytterst sjelden at "slegfredbarn" ble gift, og da flyttet storparten av dem ut av bygden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.