Gå til innhold
Arkivverket

Kommer ikke inn på Ekstraskatten og andre skannede sider


Cathrine L
 Del

Recommended Posts

Har samme problem med panteregistre og pantebøker - vært slik i mange timer nå.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny løsning fungerer https://media.digitalarkivet.no/

 

Denne løsningen gir meg ikke tilgang til Ekstraskatten-materialet. Det er mye som fungerer - men det er veldig mye man ikke får tilgang til.

Det virker som om det er noe feil med servere som holder informasjon om gamle digitaliserte kilder - og Ekstraskatten er lagt til på denne, ser det ut som.

Det er dermed mye som nå fortsatt er utilgjengelig. Men pantebøker ligger jo på ny løsning så regner med at du, Egil får tilgang til det du trenger.

Ser av andre fora-"tråder" at det tidligere har vært problemer med lynnedslag på servere i Bergen - så kanskje dette er tilfellet nå også?

Uansett - problemet er fortsatt aktuelt. Håper noen er på jobb i morgen for å rette på dette, ser ut som om det ikke er noen vakttjeneste på dette i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke tilgang til Lensregnskap eller fogderegnskap. Håper dette kommer opp igjen med det første.

 

Mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut at alt er oppe nå, men er det noe jeg har oversett må dere gi en melding til oss slik at vi får ordnet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut at alt er oppe nå, men er det noe jeg har oversett må dere gi en melding til oss slik at vi får ordnet det.

 

Tusen takk - da har jeg tilgang til Ekstraskatten. Denne tråden kan stenges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.