Gå til innhold
Arkivverket

Gustaf Blom død i Uddevalla 1928


Vilhelm Gravdal
 Del

Recommended Posts

Lurer på om nokon kan hjelpa meg å finna ut noko om fødsels- og nærare dødsopplysningar om Gustaf Blom som døydde i Uddevalla 1928. Han hadde gått over til baptistane. Det er mogeleg han hadde Fred (Fredrik) som mellomnamn, men han har opp gjennom tidene vorte samanblanda med ein Fredrik (Fred) Arvid Bloom (Blom), men det er ikkje denne eg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nokon som har høve til å slå opp i Sveriges dödebok? Han skulle truleg ha døydd på lasarettet i Uddevalla etter ein blindtarmsoperasjon, sannsynlegvis i overkant av 60 år gammal. Kan ein finna noko om fødestad og dato der?

Endret av Vilhelm Gravdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg finner ingen hverken i dødboken eller i kirkebok for Uddevalla som passer med Gustaf Blom.

 

Jeg finner,muligens den du sier det ikke er, Fredrik Arvid Bloom, f. 1867, død på Uddevalla lasarett 14/5 1927 etter blindtarmsoperasjon.

Han var predikant og var baptist.

 

Det passer bra med de opplysninger du gir om Gustaf Blom,men det er altså han du sier har blitt sammenblandet med,og som det ikke er.

 

Hilsen Kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Her er Fredrik Arvid Bloom fra Sveriges dødbok:

 

 

18670521

Bloom, Fredrik Arvid

10 R. Oden 20

Död 14/5 1927.

Kyrkobokförd i Uddevalla (Göteborgs och Bohus län, Bohuslän).

Född 21/5 1867 i Bred (Uppsala län, Uppland).

Gift man (2/3 1923).
--------------
Motsvarande folkbokföringsförsamling(ar) 1/1 2014:
Uddevalla, Uddevalla kn (Västra Götalands län, Bohuslän)
Bäve, Uddevalla kn (Västra Götalands län, Bohuslän)
 

 

Legger også ved utklipp fra Uddevalla kirkebok ,døde 1927 i to deler.

 

Med de opplysninger du har gitt om Gustaf Blom og det som står om Fredrik Arvid Bloom,tror jeg det også er sammenblanding i dine opplysninger.

 

Hilsen Kari
 

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Her er Fredrik Arvid Bloom fra Sveriges dødbok:

 

 

18670521

 

Bloom, Fredrik Arvid

 

10 R. Oden 20

 

Död 14/5 1927.

 

Kyrkobokförd i Uddevalla (Göteborgs och Bohus län, Bohuslän).

 

Född 21/5 1867 i Bred (Uppsala län, Uppland).

 

Gift man (2/3 1923).

--------------

Motsvarande folkbokföringsförsamling(ar) 1/1 2014:

Uddevalla, Uddevalla kn (Västra Götalands län, Bohuslän)

Bäve, Uddevalla kn (Västra Götalands län, Bohuslän)

 

 

Legger også ved utklipp fra Uddevalla kirkebok ,døde 1927 i to deler.

 

Med de opplysninger du har gitt om Gustaf Blom og det som står om Fredrik Arvid Bloom,tror jeg det også er sammenblanding i dine opplysninger.

 

Hilsen Kari

 

 

Tusen takk for svar. Det kan verkeleg sjå ut for at det er ei samanblanding av dei to personane også i dei opplysningane eg har fått. Eg hadde frå før opplysningar om at Fredrik Arvid Bloom skulle vera fødd i 1872 og døydde i 1927, så det med dødsdatoen stemmer nok for Fredrik Arvid Blom. Men fødselsåret i mine opplysningar stemmer ikkje, Fødselsåret hans må vera 1867. så her er det nok ein feil i mine opplysningar. Eg ser andre kjelder og oppgjev dette fødselsåret for Fredrik Arvid.  Men det er svært lite sannsynleg at fødselsåret til Gustaf Blom er så seint som i 1872. Truleg er dette også på 1860-talet eller før det.

 

Kva meir som er samanblanding, veit eg ikkje. Kanskje dette med baptistane og blindtarmsbetennelsen? Men det kan synest på det reine at dei hadde ein god del ting felles. Begge var med i Frelsesarmeen ei tid, Gustaf frå den aller fyrste tida i Stockholm, 1883/1884. Begge forlot Frelsesarmeen, begge reiste til Amerika, og begge skreiv songar.

 

Ser at i bind 2 av oppslagsverket mitt er dødsåret til Gustaf Blom under rettelser retta til ukjent dødsår. Det stemmer nok at det er ein del samanblanding også i denne artikkelen, då signaturen under  artikkelen om Gustaf Blom går ut. Her visest  det til Oscar Løwgrens bok: Psalm- och sånglexikon spalte 70 [1964/65].

 

Gustaf Blom står oppførd etter tida i Frelsesarmeen som pastor/predikant  i Svenska Misjonsförbundet ei tid. Men når ein korkje har fødselsår eller dødsår, er det sikkert vanskeleg å finna fram til rett Gustaf Blom. Eller kan det vera råd å finna pastor Gustaf Blom i utreiselister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

 

Forfattere og oversettere - Metodistkirken

www.metodistkirken.no/.../Salmebok+Forfattere+og+o...

Blom, Gustaf (ca. 1860 - ca. 1930) svensk, offiser i Frelsesarmeen, pastor i Svenska Missionsförbundet, senere baptist, sangforfatter T 232. Blomqvlst, Joël (1840 ...

 

 

------------------------------------------

 

 

Her er vel  den  mannen  som Kari fant i Sveriges dødbok:

 

Fredrik Arvid Bloom, född 21 maj 1867 i Breds församling i närheten av Enköping, död 14 maj 1927 i Uddevalla, var sjöman, diktare, frikyrkopastor och psalmförfattare.

Fredrik Bloom studerade vid högre allmänna läroverket i Enköping. Familjen flyttade år 1883 till Stockholm, där han tog sin navigationsexamen och blev sjöman. Han gifte sig med frälsningsofficeren Lotten Emilia Anderson i Chicago år 1898, hon avled dock redan den 19 mars 1900. Bloom förklarades år 1902 som obefintlig i Sverige, men just då (1901–1904) studerade han vid North Parks pastorsseminarium i Chicago, efter att tidigare ha varit officer i Frälsningsarmén. Han arbetade därefter som pastor inom Covenant Church, men lämnade tjänsten och försörjde sig istället som försäljare. Han gifte sig igen 1908, denna gång med Hanna Maria Lindström. Detta äktenskap upplöstes i mars 1919. År 1916 blev han åter frälst och vid ett besök i början på 1917 hos Blomberg skrev han texten till Pärleporten.

I Omaha gav han ut diktsamlingen Vågskvalp 1898. År 1916 kom Blandade dikter ut i San Diego. I den sistnämnda boken talas om hustrun och barnen Viola, Wendel och Ruth. Bloom återfinns som pastor i Titusville år 1918 men kom tillbaka till Sverige 1921. År 1923 flyttade han från Gustaf Vasa församling i Stockholm till Säter, där han blev pastor i Svenska missionsförbundet. Under tiden i Säter gifte han sig för tredje gången, nu med Berta Andersson, född 1894 i Glava, Värmland. De fick en son år 1924. År 1925 flyttade han till Rättvik och bodde ett år i Vikarbyn. Från 1926 till sin död i blindtarmsinflammation år 1927 bodde han i Uddevalla och reste som pastor i Svenska Baptistsamfundet. Han är begravd på Ramneröds kyrkogård.

I Hemlandsklockan, utgiven 1907 i Minneapolis, finns han representerad med sju sånger. Melodi till "Guldgrävarsången" användes i filmen Två trappor över gården 1950.

Psalmer

 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fredrik_Arvid_Bloom

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er det på det reine at denne Gustaf Blom ikkje døydde i Uddevalla i 1928, og at andre også har forsøkt å identifisera han utan å lukkast. Eg ventar på den svenske boka av Oscar Löwgren, og opprettar kanskje seinare ein tråd med meir korrekte opplysningar i tittelen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

I følge opplysningene var Gustaf Blom pastor i Svenske Misjonsforbundet.Da vil vel en henvendelse dit gi noen svar.

 

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Då har eg undersøkt med Misjonsförbundet som ikkje hadde nokon opplysningar om Gustaf Blom, men eg vart send vidare til Frelsesarmeen i Sverige. Dei har teke saka på alvor og undersøkt i lengre tid. Fekk fyrst opplysningar om at dette var same person som Fredrik Bloom, og at dette var skrive i ei bok som heitte Frälsningssång och Stridsmusik og vart utgjeven i år 2000. Konfrontert med opplysningar om at dette ikkje skulle vera same person, frå blant anna hymnologen Oscar Lövgren, har dei gått med på at det er sprikjande opplysningar om dette er ein eller to personar. Det vart endå til hevda at Frelsesarmeen den fyrste tida oppmoda folk som hadde eit namn som var mykje vanleg til å skifta namn. Så spørsmålet mitt er no: Finn ein fødsels- /dåpsopplysningar for Fredrik Arvid Blom eller Gustaf Blom for den 21.05.1867 i Breds församling nær Enköping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namn: Gustaf Bloom

Ålder: 40

Födelsedatum: Jun 1859

Födelseort: Sweden (Sverige)

Bodde år 1900: Minneapolis Ward 9, Hennepin, Minnesota

Härstamning: White (Vit) Kön:

Male (Man)

Immigrerade år: 1872

Släktskapsförhållande till familjeöverhuvud: Head (Chef)

Civilstånd: Married (Gift)

Make/Makas namn: Albertine Bloom

Vigselår: 1892 Gift antal år: 8

Faderns födelseort: Sweden (Sverige)

Moderns födelseort: Sweden (Sverige)

Sysselsättning: Bildvy  

Hushållsmedlemmar:

Namn Ålder

Gustaf Bloom 40

Albertine Bloom 27

Clarence Bloom 6

Elsa Bloom 4

Spara 

Yrke Bildvy er tull, det står steinlegger i originalen.

 

Endret av Eva Tomter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje denne?

Namn: Gustaf Fredrik Victor Blom Kön: Male (Man) Relation eller yrke: Arbetare Födelsedatum: 23 dec 1860 Födelseort: Fliseryd, Sverige Årtalsintervall: 1881 - 1891 Bostadsort: Fliseryd, Kalmar, Sverige Flyttade till församlingen: 1888 Flyttade från församlingen: 1891

 


Det var fra Husforhør i Högsrum.

side 222, bilde 213 Högsrums socken i Borgholms kommun på norra Öland.

 


Namn: Gustaf Fredrik Viktor Blom Kön: Man Ålder då personen avled: 74 Födelsedatum: 23 dec 1860 Dödsdatum: 12 maj 1935 Dödsort: Össeby-Garn, Stockholm, Sverige

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fredrik Arvid Blom f. 22/5 1867 i Bred fors. er den person du har fått opplysninger om sist dette var oppe.Du fikk fødsel og død,og Ann_Mary fant en biografi.

 

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut frå innlegg nr 11 er det då tydeleg at det her er snakk om to ulike personar, og Fredrik Arvid Bloom hadde dette namnet heile livet.

 

Så er det interessant med desse to Gustaf Blom som Eva nemner i innlegg 12 og 13. Kan det visast til at nokon av desse budde i Stockholm ikring 1884?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

I Rotemansarkivet fant jeg disse med forn.Gustaf og ettern. Blom f. på 1860 tallet,bosatt i Stockholm mellom 1878-1926:

 

Gustaf Adolf f. 22/2 1861 Kvistbro,smed, død 8/4 1928 Falu Kristine,gift

 

Gustaf Henrik f. 30/4 1863 Eksjø,arbeider, død 25/1 1915 Brännkyrka,gift

 

Gustaf Leonard f. 1/2 1861 Hedv.Eleonora,Stockholm, skredderiarb.,død 17/5 1918 Matteus,Stockholm,enkemann

 

Hilsen Kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant!

 

Ingen av dei to som er nemnt i innlegg 12 og 13 ser ut til å ha budd i Stockholm i 1884, Og søk i Rotemansarkivet viser at både Gustaf Adolf Blom f. 22/2 1861 og Gustaf Henrik Blom f. 30/4 1863 og Gustaf Leonard Blom f. 1/2 1861 budde i Stockholm i 1884. Men kven av desse tre hadde tilknyting til Frelsesarmeen i Stockholm ikring 1884 og var "bastrommeslagare" i "Stockholms I:a kår"?  Oscar Lövgren  opplyser i artikkelen om Gustaf Blom i Psalm- och sånglexikon (1964) at "Soldatrullor från denna tid saknas....." Kan det finnast andre kjelder som kastar lys over dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.