Gå til innhold
Arkivverket

LØYST:Johanna Larsdotter Dalsøren, fødd Luster 1861, budde 1932 på Vallaker, Haugsgjerdet i Sunnhordland - kvar er det? - lagnaden til denne huslyden?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg vil opna dette emnet med å saksa frå manuskriptet mitt frå Luster Gards- og Ættesoge band II frå 1986:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Johanna Larsdotter [Dalsøren], f. [i Luster] 5.6.1861, gifte seg i Luster 2.11.1894 med Christian Knudsen frå Henjum i Leikanger og f. der 25.8.1869.  Christian Knudsen var handelsreisande, og han og Johanna busette seg i Vestre Muralmending i Bergen.  Men etter 1900 finn me førebels ikkje fleire opplysningar om denne huslyden.  Derimot veit me dei fekk minst ein son i lag:

a. Johannes Knutson Knudsen, f. i Bergen 9.9.1899, levde i 1900, men er elles ukjend.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Dette var status i 1986.  Etter den tid er mange nye kjelder komne til, og eit skifte frå 1932 etter ei moster til Johanna fortel oss følgjande om ervingen Johanna:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Johanne Knutsen c/o Kristian Knutsen Vallaker, Haugsgjerdet Sunnhordland

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Her har eg finne huslyden i FT1910 - då er dei komne til Odda i Ullensvang der Kristian er fabrikkarbeidar, og dei har framleis berre den eine sonen: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036676001330

 

So er spørsmålet:  Det set tgruleg fleire lesarar med lokal kunnskap i Sunnhordland som kan fortelja meg kvar dei sidan flytte, og kanskje er det mogeleg å finna dødsfalli deira?  Ogso opplysningar om sonen Johannes?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil opna dette emnet medå saksa frå manuskriptet mitt frå Luster Gards- og Ættesoge band II frå 1986:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Johanna Larsdotter [Dalsøren], f. [i Luster] 5.6.1861, gifte seg i Luster 2.11.1894 med Christian Knudsen frå Henjum i Leikanger og f. der 25.8.1869.  Christian Knudsen var handelsreisande, og han og Johanna busette seg i Vestre Muralmending i Bergen.  Men etter 1900 finn me førebels ikkje fleire opplysningar om denne huslyden.  Derimot veit me dei fekk minst ein son i lag:

a. Johannes Knutson Knudsen, f. i Bergen 9.9.1899, levde i 1900, men er elles ukjend.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Dette var status i 1986.  Etter den tid er mange nye kjelder komne til, og eit skifte frå 1932 etter ei moster til Johanna fortel oss følgjande om ervingen Johanna:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Johanne Knutsen c/o Kristian Knutsen Vallaker, Haugsgjerdet Sunnhordland

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Her har eg finne huslyden i FT1910 - då er dei komne til Odda i Ullensvang der Kristian er fabrikkarbeidar, og dei har framleis berre den eine sonen: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036676001330

 

So er spørsmålet:  Det set tgruleg fleire lesarar med lokal kunnskap i Sunnhordland som kan fortelja meg kvar dei sidan flytte, og kanskje er det mogeleg å finna dødsfalli deira?  Ogso opplysningar om sonen Johannes?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bygdebok for Ølen bind III, Gardar og Ætter på Bjoa, under husm.pl.Stølen sidan brnr. 8 Valaker,  side 38 står:

 

Kristian Knutson, Valaker f. 1869 + 1948 på Leikanger, Sogn. Kjøpte brnr. 8 i 1909, utsk. frå brnr. 3 26/6 tgl. 24/7 1911. Gm. Johanna f. 1861 + 1949 frå Gaupne i Sogn.  1 son (fosterson?)

Born:

a) Johannes f. 1899, d. 1918

 

Dette er ført under folket på Hauge: Haugsgjerdet som vi sier i dag.

 

 

Mvh Edith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Edith for spennande og nyttige opplysningar!

 

Då vart altso denne huslyden buande på Valaker, Bjoa i Ølen, men dei har tydeleg ingen etterkomarar...

 

Eg finn dødsfallet til Johannes Valaker på Stords seminarum 7.10.1918: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4540&idx_id=4540&uid=ny&idx_side=-96

 

men let det seg gjera finna nøyaktige datoar for dødsfalli til dei to foreldri?

 

Eg takkar igjen for kjempefine opplysningar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på Dis sitt gravminne, finn  Rogaland, Vindafjord og søk på Valaker. Da får du opp Kristian og Johanna, gravlagt på Bjoa gravsted.

Dessverre står ikke dødsdato, men begravelsesdatoen.  Døde vel ikke så lenge før. Da kan vel kanskje statsarkivet i Bergen ha dødsdatoene.

Har prøvd og kopiert det, men fikk det ikke til.

 

Mvh Edith

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Id  Fnavn  Enavn  Får  Dår  Bdato  Bår  F  R  Gnr  B  Gravsted Kommune Korr

4511866 Kristian  Valaker Knutsen  1869  1948  0701  1948  BE  08  007     Bjoa Vindafjord korrigering.gif

4511875 Johanna  Valaker Knutsen  1861  1949  1511  1949  BE  10  002     Bjoa Vindafjord korrigering.gif

 

 

Fra DIS gravminner i Norge.

Endret av Unni Lauvås
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Edith og Unni for nye spennande innlegg!

 

Då veit eg kvar eg skal gå for desse dødsdatoane, og problemet synest vera løyst!

 

Nok ein kjempetakk for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.