Gå til innhold
Arkivverket
Hanne W. Heen

Slekten Munthe fra Belgia/Danmark/Norge og Sverige

Recommended Posts

Hanne W. Heen

I sommer har jeg hatt en flott Europatur i sporene etter Munthe slekten. Var innom Tikøb Kirke i Danmark, så Munte i Belgia og til slutt Lübeck i Tyskland. I den forbindelse hadde jeg håpet å kunne få på plass mest mulig av Munthe ætten, ikke bare de som bærer navnet som Sverre Munthe har tatt med i sin bok. Men veldig gjerne alle andre også som vet at de har forbindelse til slekten Munthe. Jeg vil også gjøre et forsøk på å nå flere både i Sverige og Danmark. En reise gjennom historien slik jeg gjorde får man litt pågangsmot av. Dere som vil dele opplysninger med meg kan gjerne sende dem på email direkte til : hanne.heen@hotmail.com

Om noen vet om tilsvarende debatt sider i Sverige og Danmark ville jeg gjerne hatt tips om det.

Endret av Hanne W. Heen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne-Lise Hansen

DIS-Danmark har et forum som dette, eller som Dis-Norges Slektsforum.

Du får mange treff på Munthe om du googler denne linjen: Munthe site:www.slaegtogdata.dk/forum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hanne W. Heen

DIS-Danmark har et forum som dette, eller som Dis-Norges Slektsforum.

Du får mange treff på Munthe om du googler denne linjen: Munthe site:www.slaegtogdata.dk/forum

Hei, tusen takk for den linken, da skal jeg få sett på den. Ville vært morsomt å få samlet det meste av de Skandinaviske etterkommere i en base. Optimistisk skal man jo være til det motsatte er bevist :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.