Gå til innhold
Arkivverket

Forsvunnede innlegg


Daniel A. Askeland
 Del

Recommended Posts

Mulig et dumt spørsmål, og jeg er ikke sikker på om jeg stiller spørsmålet på rett plass. 

 

Men det har seg slik at jeg bare for et par dager siden fremdeles kunne se innlegg og emner jeg hadde skrevet under "mine innlegg" fra 2-3 år tilbake, mens jeg nå bare finner to emner som jeg skrev seinest for to dager siden.

 

Er disse da borte, eller er det en finurlig innstilling som må hukes av? (Har selvfølgelig ikke skrevet ned all informasjonen som ligger i alle av de startede emnene, så hadde vært veldig greit å finne dem igjen).

 

Mvh

Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva dato står under Mine innlegg - hos deg?  Her står det slik

 

Det har blitt publisert 136 bidrag av Aase R Sæther - Gloppen (Gjelder fra 30-July 14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på navnet ditt i Avansert søk (tannhjulet til høyre for forumets søkefelt) http://forum.arkivverket.no/index.php?app=core&module=search&search_in=forums

og da kommer det opp flere innlegg helt fra 2011.

.

Mine innlegg viser bare innlegg skrevet de siste 12 månedene.  Om du har riktige innstillinger og følger emner og får melding om svar, vil du også finne alle innlegg under Innhold jeg følgersom du ellers finner ved å trykke på navnet ditt øverst til høyre.

 

Se også TIPS-tråden:

Tips om ulike funksjoner og redigeringsmuligheter i forumene på Digitalarkivet

og

Problemer med forumet etter oppdateringen? Liste over hvordan de forskjellige problemene kan løses

 

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg dem, ved å bruke "avansert søk" og gå etter forfatter. Takk for hjelpen! :D

Endret av Daniel A. Askeland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.