Gå til innhold
Arkivverket

Norman Charles Bailey (1921-1998) - kjempeutfordring i Penticton, British Columbia, Canada - tilgjengelege oppysningar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er konfrontert med eit stort problem i British Columbia, Canada der eg står fullstendig fast!

 

Kan nokon i Brukarforum hjelpa meg, please?

 

Anna Dorothy Walaker, fødd i Cadillac, Saskatchewan 17.11.1932 av far Jacob Lemvig Walaker (1890-1959), barnefødd i Hafslo i Sogn, gifte seg først med David Kenneth "Ken" Wylie, men vart skild frå han i 1982.

 

So gifte ho seg att på St. Andrews by the Lake Golf Course nær Penticton, British Columbia, truleg kring 1985, med denne mannen:

 

Norman Charles BAILEY

fødd kring 1921, uvisst kvar,

døydde visstnok hausten 1998 i Penticton, British Columbia!

skal ha vore "building contractor"

 

Er det nokon som veit råd å finna:

 

* Nøyaktige datoar for fødsli, vigsli og dødsfallet til Norman Bailey?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for kjempeflott innlegg!  Ingen tvil om at du har finne første kona til Norman Bailey!

 

Eg veit at ogso Norman Bailey vart kremert, so kanskje kan ein kontakt med krematoriet som her er nemnt, eventuelt med gravferdsbyrået, hjelpa oss til fleire opplysningar om Norman, men sikkert er ikkje dette...  Penticton, BC har fleire gravferdsbyrå og flere kremtorier, og eg veit ikkje kor "trufaste" brukarane var...

 

Nok ein stor takk for hjelpi so langt, Ann-Mary!  Kanskje greier du eller andre finna ut meir om Norman Bailey?

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars!

 

Jeg kom over denne nettsiden: http://www.bbcontracting.com/our-company

 

Det ser et building contracting firma i British Columbia og det står blant annet følgende:

 

"B&B Contracting Group was founded in 1948 at its present location in Surrey as a trucking company. The evolution from trucking, gravel sales, aggregate production to diking, road-building and utility contracting brought a name change in 1981 to B&B Contracting Group and Fraser Valley Aggregates Ltd. Ownership of the company remains private and controlling interest in the company remains with the Bailey family as it has since 1948." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ein gong er eg skikkeleg imponert!  Hjarteleg takk til Grethe og ikkje minst til Sven for fantastiske oppdagingar!

 

Ingen tvil om at Charles Norman Bailey er mannen eg leiter etter, men eg har eitt problem:

 

* Han skal vera avliden i 1998 og ikkje i 1989.

 

Kan det vera ein feil hjå My heritage?  Er det mogeleg å finna ut kven som har lagt inn desse opplysningane?  (Eg er ikkje medlem hjå My heritage og veit ikkje korleis eg eventuelt kan søka vidare...)

 

Nok ein kjempetakk for desse flotte opplysningane!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant disse på myheritage:

 

Hei Lars!

 

Hvis du går tilbake til innlegget til Ann-Mary, så ser du at faren til Charles Norman Baileys første kone heter Rudolf Besler: 

 

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:FGMM-PPB

 

I de opplysningene som Sven har funnet i MyHeritage, er Katherina Besler også nevnt. Så det må jo være samme personen. Og det er også fort gjort at de to siste tallene i 1989 og 1998 kan bli snudd om på. Kanskje 1989 likevel er riktig? 

 

Her er det kanskje noen du kan kontakte: http://www.bcgs.ca/?page_id=541#.Vbx73Srtmko

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for nytt spennande innlegg og til Sven for direkte melding med opplysningar om mogelege kntakltpersonar innan denne huslyden.  Men før eg fekk komma i gong med oppfølgjingav desse, dukka det i natt opp ein svært uventa, men spennande e-post frå ei svigerinne av Norman Bailey som etter kontakt med ein steson til Norman kunne fortelja følgjande:

 

    Norman Charles Bailey was born July 18th, 1921
    Norman died on July 24, 1998 in Penticton
    Anna and Norm married October 12, 1985 in Penticton United Church

 

Eg ser at dødsdatoen ikkje heilt stemmer med den frå My Heritage, men året er 1998, so eg føler me i alle fall er i "nærleiken" av rett dato!  Dessutan er vigselsdatoen dukka opp!

 

Etter dette kan det sjå ut som om dette problemet er løyst!

 

Eg takkar igjen for kjempefin hjelp i denne saki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.