Gå til innhold
Arkivverket

Oppslag i Gol Bygdebok


Trine-Marie Vikholt
 Del

Recommended Posts

Hei, 

 

Jeg skulle gjerne hatt et oppslag i Gol bygdebok, bind 5. Hvis noen har denne (eller eventuelt vet hvor jeg kan kjøpe den) kunne dere sent meg en email på tm_vikholt@hotmail.com?

 

Tusen takk, på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ til å kjøpe er å låne. Du kan kontakte ditt lokale bibliotek, og om de ikke selv har det/de aktuelle bindene, kan de arrangere fjernlån fra et annet bibliotek.

 

 

/asbj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for raske svar. Problemet er at jeg bor i USA, så jeg kan ikke få lånt den. Jeg skulle veldig gjerne ha kjøpt en kopi, men jeg ser at de på Tenestetorget ikke seller dem online, og kan kun godta kontanter. Hvis noen har boka selv, eller har mulighet til å kjøpe den for meg, så setter jeg mer enn gjerne over penger på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for raske svar. Problemet er at jeg bor i USA, så jeg kan ikke få lånt den. Jeg skulle veldig gjerne ha kjøpt en kopi, men jeg ser at de på Tenestetorget ikke seller dem online, og kan kun godta kontanter. Hvis noen har boka selv, eller har mulighet til å kjøpe den for meg, så setter jeg mer enn gjerne over penger på forhånd!

Hvis ikke det er mye du er på jakt etter, så kan du sikkert sende en epost til Gunnerusbiblioteket og spørre pent om de kan slå opp for deg, om du ikke skulle få napp her.  

https://www.ntnu.no/ub/gunnerus

 

Hvis du forteller her på forumet hva du spesifikt er ute etter, så kan det også hende noen har svar til deg uten at det er behov for noe oppslag :)

 

P.S.: Det er mulig å sende personlige meldinger her, slik at du slipper å gjøre epostadressen din synlig for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter Arnfinn (Anfind) Arneson Roen og Guri Torkjellsdtr og deres familie (i begge retninger). Jeg fant datteren deres, Barbro i Ål bygdebok, og det sto at det var mer om deres familie i Gol V, på side 358. 

 

Hvis noen hadde hatt mulighet for å scanne denne siden, så ville jeg satt stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.