Gå til innhold
Arkivverket

Personsøk og Avansert personsøk finner ikke kjente personer.


Olaf Larsen
 Del

Recommended Posts

Jeg viser til min post i denne tråden: http://forum.arkivverket.no/topic/198283-schj%C3%B8nne-schj%C3%B8nnesen-1801-i-fredrikstad/#entry1676949

 

I hverken 'Personsøk' eller 'Avansert personsøk' fikk jeg noen som helst treff ved søk på navnene som beskrevet i lenken til FT1801 i den første posten, er det noe feil på søkefunksjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som personsøket har falt ut igjen. Dette har skjedd flere ganger de siste månedene, så Arkivverkets IKT-folk bør kanskje ta en ekstra runde for å finne ut av hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søket er nå heldigvis i orden igjen. Problemet tidligere har vært en server som må byttes ut, og det er også bestemt at det skal gjøres, men det er altså ennå ikke gjort. Jeg vet ennå ikke om det var det samme som skjedde nå, men det er det vi tror enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.