Gå til innhold
Arkivverket
Christer Lundquist

Tydehjelp oppfølging KANSELLERT

Recommended Posts

Christer Lundquist

(Jeg vet ikke om alle får beskjed om at jeg har fulgt opp med nytt innlegg nederst i forrige emne, derfor poster jeg følgende i ny tråd)

Da legger jeg tre brev ut offentlig, slik at den som gidder/har interesse kan få prøve seg. Jeg skjønner nå at mine egne evner til å tyde er sterkt begrenset. Skriften kan se enkel ut, men jeg klarer bare å få med meg 10-20-30% før jeg faller av lasset (tastaturgenerasjonen).

Instruksjon: Klikk på linken nedenfor. Den åpner en offentlig mappe i "skyen"; jeg bruker Dropbox. Det ligger tre pdf-dokumenter der. Ved siden av ligger en Word-fil til hvert brev. De har samme filnavn som respektive pdf. Åpne Word-filen til det brevet du vil prøve deg på. Begynn å skrive inn teksten og lagre Word-filen som normalt (Ctrl+S for å lagre etc.) Endringer i dokumentet synkroniseres straks i den offentlige mappen. Slik kan alle se løpende endringer. Hvis noen andre har begynt på en fil, vil du se det ved at det allerede finnes tekst der. Er Word-arket tomt, er du førstemann og det er bare å ta for seg.

HER ER LINKEN: https://www.dropbox.com/sh/tz9l3s97ji2ivj2/AACOoP97CVPOyxp7FsZaTRlXa?dl=0

På forhånd en million takk til vedkommende hjelper!

Christer Lundquist

Endret av Christer Lundquist

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer Lundquist

AVSLUTTET: innlegget er kassert, da det viste seg lett å dele her, og Else B. vennlig nok har tatt alle tre foreløpig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive