Gå til innhold
Arkivverket
Harald L. Bakke

SF, Jølster - Nils Ellingson Veitebergsbakke gm. Anne Knutsdtr. f. Håheim

Recommended Posts

Harald L. Bakke

Eg etterlyser opplysningar om ekteparet Nils Ellingson f. på Veitebergbakke i Jølster 1769 og Anne Knudsdtr. f. på Håheim, Jølster

Dei gifte seg i Helgheim, Jølster 1. påskedag 1804 (01.04)

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Helgheim i Jølster, Ministerialbok nr. A 6 (1790-1821), Kronologisk liste 1804, side 228-229.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11527&idx_id=11527&uid=ny&idx_side=-108

Eg har funne eit par busett i Manger, Hordaland som høver med desse, men om det er dei har eg ikkje fått bekrefta.  Her er eit tema om dette paret i Manger.  http://forum.arkivverket.no/topic/198839-oppslag-i-bygdebok-for-manger-gardane-herl%C3%B8-og-skrommest%C3%B8/

Ein bror av Nils, Sakarias Ellingson var husmann på Herlø i Manger  1801 så det er ikkje utruleg at dei begge busette seg der.

Eg ynskjer også fleire opplysningar om Sakarias Ellingson og hans familie om nokon har det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Egil Øvrebø har samlet stoff om jølstringene mellom 1696 og 1900, og han skriver at Nils Ellingsen Veitebergsbakke døde i Herdla i 1836, mens broren Johanne E. døde i Manger i 1849, og Sakkarias i Herdla i 1831.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Hjerteleg takk, Yngve!  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Egil Øvrebø har samlet stoff om jølstringene mellom 1696 og 1900, og han skriver at Nils Ellingsen Veitebergsbakke døde i Herdla i 1836, mens broren Johanne E. døde i Manger i 1849, og Sakkarias i Herdla i 1831.

Er det eit arbeid som er publisert på nettet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Nei, dessverre. Materialet ligger fysisk ved Statsarkivet i Bergen, men er tilbudt Jølster kommune, i tilfelle av nytt bygdebokprosjekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Nei, dessverre. Materialet ligger fysisk ved Statsarkivet i Bergen, men er tilbudt Jølster kommune, i tilfelle av nytt bygdebokprosjekt.

Ok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.