Gå til innhold
Arkivverket

SF, Jølster - Nils Ellingson Veitebergsbakke gm. Anne Knutsdtr. f. Håheim


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg etterlyser opplysningar om ekteparet Nils Ellingson f. på Veitebergbakke i Jølster 1769 og Anne Knudsdtr. f. på Håheim, Jølster

 

Dei gifte seg i Helgheim, Jølster 1. påskedag 1804 (01.04)

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Helgheim i Jølster, Ministerialbok nr. A 6 (1790-1821), Kronologisk liste 1804, side 228-229.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11527&idx_id=11527&uid=ny&idx_side=-108

 

Eg har funne eit par busett i Manger, Hordaland som høver med desse, men om det er dei har eg ikkje fått bekrefta.  Her er eit tema om dette paret i Manger.  http://forum.arkivverket.no/topic/198839-oppslag-i-bygdebok-for-manger-gardane-herl%C3%B8-og-skrommest%C3%B8/

 

Ein bror av Nils, Sakarias Ellingson var husmann på Herlø i Manger  1801 så det er ikkje utruleg at dei begge busette seg der.

 

Eg ynskjer også fleire opplysningar om Sakarias Ellingson og hans familie om nokon har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egil Øvrebø har samlet stoff om jølstringene mellom 1696 og 1900, og han skriver at Nils Ellingsen Veitebergsbakke døde i Herdla i 1836, mens broren Johanne E. døde i Manger i 1849, og Sakkarias i Herdla i 1831.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egil Øvrebø har samlet stoff om jølstringene mellom 1696 og 1900, og han skriver at Nils Ellingsen Veitebergsbakke døde i Herdla i 1836, mens broren Johanne E. døde i Manger i 1849, og Sakkarias i Herdla i 1831.

 

Er det eit arbeid som er publisert på nettet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Materialet ligger fysisk ved Statsarkivet i Bergen, men er tilbudt Jølster kommune, i tilfelle av nytt bygdebokprosjekt.

 

Ok

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.