Åse Anna Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Jeg leter etter opplysningene i en tråd fra årsskiftet - hvor ligger dette nå? Det sies jo at man fortsatt kan lese dette. Men hvor?? mvh Åse Anna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars Ove Wangensteen Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Her ligger det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Thorstensen Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Jeg leter etter opplysningene i en tråd fra årsskiftet - hvor ligger dette nå? Det sies jo at man fortsatt kan lese dette. Men hvor?? mvh Åse Anna I det gamle debattforumet. http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listtema&debatt=brukar&spraak=n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åse Anna Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Tusen takk for hjelpen - fant det jeg lette etter! Hilsen Åse anna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now