Åse Anna Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Jeg leter etter opplysningene i en tråd fra årsskiftet - hvor ligger dette nå? Det sies jo at man fortsatt kan lese dette. Men hvor?? mvh Åse Anna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars Ove Wangensteen Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Her ligger det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Thorstensen Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Jeg leter etter opplysningene i en tråd fra årsskiftet - hvor ligger dette nå? Det sies jo at man fortsatt kan lese dette. Men hvor?? mvh Åse Anna I det gamle debattforumet. http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listtema&debatt=brukar&spraak=n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åse Anna Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Tusen takk for hjelpen - fant det jeg lette etter! Hilsen Åse anna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts