Gå til innhold
Arkivverket

James Hanson (1888-1926) - svenske i Chicago, IL - skikkeleg nøtt! - Kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

So har eg fått ein ny svenske å "kava" med:

 

Louise K. Holten med norske foreldre, fødd i Buffalo Co., WI 26.1.1887, gifte seg i Minneapolis, MN 24.6.1913 med:

 

JAMES HANSON,

 

oppgjeven fødd i Sverige 29.2.1888 som son av ein "John Hanson" og ukjent mor.  Huslyden skal ha utvandra til Amerika i 1897!

 

James og Louise busette seg i Chicago, IL der James døydde 5.12.1926.  Louise døydde same staden 18.12.1947.

 

Er det i det heile mogeleg med desse "spinkle" opplysningane å finna det svenske opphavet til James Hanson?

 

* Nøyaktig fødestad i Sverige?

 

* Full namn på foreldri med yrkestitel og opphav?

 

* Utvandringsår?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette samme folka?

 

Louise Holten

mentioned in the record of Hansen

Name Louise Holten Age 28 Birthplace Eau Clair, Wisconsin Gender Female        

Other information in the record of Hansen
from Illinois, Cook County, Birth Certificates

Name Hansen Event Type Birth Event Date 02 Oct 1915 Event Place Chicago, Cook, Illinois, United States Registration Place , Cook, Illinois Gender Female Ethnicity American Race White

 

Father's Name

James Hansen

 

Father's Birthplace

Eau Clair, Wisconsin Father's Age 27

 

Mother's Name

Louise Holten

 

Mother's Birthplace

Eau Clair, Wisconsin Mother's Age 28 Certificate Number 7624 Father's Estimated Birth Year 1888 Mother's Estimated Birth Year 1887

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:NQ1D-RJ7

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Ann-Mary for interessante innlegg!

 

Det ser ut til at me har avvikande opplysningar om James Hanson, både når det gjeld fødselsdatoen hans (25.2. eller 29.2.1888) og ogso med omsyn til fødestaden (Sverige eller Eau Claire, WI).

 

Eg er rimeleg sikker på at mannen var fødd i Sverige, men fødselsdatoen er jo ikkje so godt å vita kva er rett...

 

Eg har freista finna James Hanson in FT1900, men finn ikkje nokon som høver.  Kanskje han skreiv seg noko anna?

 

Ikkje so enkel denne saki her, men eg takkar på ny so mykje for hjelpi og lever i voni om at "noko" vil dukka opp...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Feil fødselsår i 1920?

 

James Hanson

United States Census, 1920

Name James Hanson Event Type Census Event Year 1920 Event Place Chicago Ward 18, Cook (Chicago), Illinois, United States Gender Male Age 30 Marital Status Married Race White Race (Original) White Can Read Yes Can Write Yes Relationship to Head of Household Head Relationship to Head of Household (Original) Head Own or Rent Rent Birth Year (Estimated) 1890 Birthplace Sweden Father's Birthplace Sweden Mother's Birthplace Sweden

Household Role Gender Age Birthplace

 

James Hanson

Head M 30 Sweden

 

Louise Hanson

Wife F 31 Wisconsin

 

Janet Hanson

Daughter F 3 Illinois

 

Mike Lombard

Head M 24 Italy

 

Francis Lombard

Wife F 23 Wisconsin

 

Rex Lombard

Son M 0 Illinois

 

Nellie Reed

Sister-in-law F 22 Wisconsin

 

Margaret Beyer

Lodger F 36 Pennsylvania

 

Ollie Benson

Lodger M 27 New York

 

Roberta Benson

Wife F 21 Minnesota

 

Anna Higgins Lodger M 49 Wisconsin

Citing this Record

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:MJQS-1KY

 

Kanskje feil fødselsår på ham på andre tellinger også?

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ein sein, men like hjarteleg takk til Ann-Mary for siste innlegget i dette emnet!

 

Eg har i dag sett litt nærare på denne utfordringi og ser at aldrane på både kona Louise og dotteri Janet er eitt år «for låg» i FT1920 (rekna utifrå census date 8.1.1920), so det er vel ikkje urimeleg å tru at ogso James då er eitt år «for ung».  På hi sida ser eg av vigselsattesten frå 24.6.1913 at James der er oppgjeven med alder 24 år, medan Louise er 26 (som stemmer nøyaktig!)

 

Me må etter dette kunna seia med 99% tryggleik at James Hansen må vera fødd i Sverige anten 25.2. eller 29.2.1888 eller 25.2.1889!  Og faren heitte truleg John (eller Johan?) Hansson!?  Eg trur det er dødsattesten hans som seier han utvandra i 1897 (29 år i Amerika!)

 

MEN, er dette godt nok til å kunna identifisera opphavet hans?  Kanskje vert det ikkje so all verdens mange alternativ??

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om opphavet til denne svensken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.