Gå til innhold
Arkivverket

Wilhelm Knutson Furhovde (1900-1980) Strandebarm/Jondal - gift 1928, men kvar og kva dato? - dødsfallet til kona Marie 1954 med dødsmelding?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Wilhelm Knutson Furhovde, fødd i Strandebarm 12.10.1900, døydde på sjukehuset i Haugesund 26.9.1980, men var då busett på Kysnesstrand i Jondal som båtbyggjar, snikkar og gardbrukar.

 

Han gifte seg i (eller kring?) 1928 med enkja:

 

Olina Marie, kjend som Marie Eriksdotter Aasen, f. Kinserdal, fødd i Hafslo 20.3.1897.  Ho skal vera avlidi i Jondal 14.2.1954.

 

Wilhelm og Marie skal ha hatt fire born, mellom anna:

 

* Viktor Wilhelmson Furhovde, fødd i Strandebarm (eller Jondal?) 28.10.1935, døydde ugift 24.4.2014, truleg i Jondal.

 

Marie hadde òg ein son frå første ekteskap med Kristian Thomasson Aasen frå Hafslo (1898-1923), Trygve Aasen (1921-1977).

 

Spørsmål:

 

** Er det mogeleg å finna dato og stad for VIGSLI til Wilhelm Furhovde og Olina Marie Aasen, f. Kinserdal i 1928?

 

** Er det mogeleg å sjekka dødsdatoen samt dødsstad for Oline Marie Furhovde i 1954?

 

** Kva er opplyst om born i dødsmeldingi etter Olina Marie Furhovde i 1954, eventuelt òg i dødsmeldingi etter Wilhelm Furhovde frå 1980?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

** Er det mogeleg å finna dato og stad for VIGSLI til Wilhelm Furhovde og Olina Marie Aasen, f. Kinserdal i 1928? 22. september 1928 Strandebarm sokn.

 

** Er det mogeleg å sjekka dødsdatoen samt dødsstad for Oline Marie Furhovde i 1954? 14. februar 1954 Kysnesstrand, Strandebarm sokn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hjarteleg takk til Yngve for svar på dei to spørsmåli om vigselsdatoen frå 1947 og dødsdatoen frå 1954!

 

Men var det mogeleg ogso å få sjekka DØDSMELDINGI til Oline Marie Furhovde, død i Strandebarm 14.2.1954?

 

Eg takkar på ny so mykje for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Eg vil i kveld gjerne få henta fram att denne meldingi då eg framleis er på leiting etter dødsmeldingi til Oline Marie Furhovde, død i Strandebarm 14.2.1954?

 

Eg takkar på ny so mykje for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.