Gå til innhold
Arkivverket

Gustav Olson Nygaard (1885-1977) - utvandra frå Sør-Aurdal til Amerika, men kva år?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg driv og slit med ei utvandring frå Valdres:

 

Gustav Olson Nygaard, i Amerika kjend som Gust O. BANGS, var fødd i Sør-Aurdal 11.1.1885 som son av gardbrukar og Skomakar Ole Gustavson Nygaard, Bagn og kona Marit Olsdotter (Dølvesmarki), men må i ung alder ha utvandra til Amerika.

 

Eg kjenner ikkje soga hans før 1942, då han gifte seg i Wolf Point, MT med enkja Anna Oliva Erickson Ryland (1891-1973).

 

Er det nokon som kan greia finna utvandringi hans til Amerika?  Eg har leitt "høgt og lågt", men finn han ikkje...

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gust Bangs

North Dakota Census, 1915

residence:
1915
Mountrail, North Dakota, United States
other:
Jennie Bangs, Vernon Bangs, Violet Bangs, Gladys Bangs, Earl Bangs

 

----
 

Gust Bangs

Head

United States Census, 1930

birth:
1886
Norway
residence:
1930
Manitou, Mountrail, North Dakota, United States
immigration:
1900
spouse:
Jennie Bangs
children:
Gladys Bangs, Earl Bangs, Chester Bangs, Annebelle Bangs, Jeanette Bangs
other:
Vernon Wold

 

----

 

Olsen Gustav

tng_male.gif 1885 - 1977




Personlig informasjon    |    Kilder    |    Alle    |    PDF

  • Navn  Olsen Gustav Født  11 Jan 1885  Voll søndre, Sør-Aurdal, Oppland tng_search_small.gif  [1Døpt  22 Feb 1885  Bagn, Sør-Aurdal, Oppland tng_search_small.gif  [1Kjønn  Mann  Død  03 Apr 1977  Spokane, Washington, USA tng_search_small.gif Person ID  I81408  DG Sist endret  6 Des 2013 
    Far  Gustavsen Ole,   f. 06 Jun 1860, Sogstad, Østre Toten, Oppland tng_search_small.gif,   d. 23 Mai 1947, Nygård, Sør-Aurdal, Oppland tng_search_small.gif Mor  Olsdatter Marit,   f. 12 Sep 1846, Dølvesmarken, Sør-Aurdal, Oppland tng_search_small.gif,   d. 07 Mai 1932, Nygård, Sør-Aurdal, Oppland tng_search_small.gif Gift  15 Okt 1884  Bagn, Sør-Aurdal, Oppland tng_search_small.gif Famile ID  F24178  Gruppe-skjema
  •  Sør-Aurdal - Bagn KLOK # 05 (1866-1893), side 76.

http://www.gurihus.net/slekt/tng/getperson.php?personID=I81408&tree=DG

 

Dåpen:

Kildeinformasjon: Oppland fylke, Sør-Aurdal, Ministerialbok nr. 8 (1877-1885), Fødte og døpte 1885, side 148.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6132&idx_id=6132&uid=ny&idx_side=-154
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070118320461.jpg

 

----

 

Konfirmasjonen hans 11 mai 1900 i Bagn.

Kildeinformasjon: Oppland fylke, Bagn i Sør-Aurdal, Ministerialbok nr. 9 (1886-1906), Konfirmerte 1900, side 136.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4721&idx_id=4721&uid=ny&idx_side=-110
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060626100110.jpg

 

                                   

 

----

 

Fødselsår oppgitt ved  død er feil.Han var født 11/1-1885.

 

  Gust Bangs

United States Social Security Death Index

birth:
11 January 1884
death:
April 1977
Kent, King, Washington

 

----

 

Gust Bangs

Find A Grave Index

birth:
11 January 1884
death:
April 1977
burial:
1977
Ross, Mountrail, North Dakota, United States of America

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustav Adolph Bangs

Montana, County Marriages, 1865-1950

birth:
1885
marriage:
5 June 1942
Roosevelt, , Montana
father:
Ole Bangs
mother:
Mary Dolven
spouse:
Anna Ovida Ryland
other:
John Erickson, Anna Qually
 

----

 

Gust Bang

Head

United States Census, 1910

birth:
1884
Norway
residence:
1910
Township 155, Mountrail, North Dakota, United States
immigration:
1900
spouse:
Jennie Bang
children:
Orville Bang, Vilet Bang

 

----

 

Gust Bangs

North Dakota Census, 1915

residence:
1915
Mountrail, North Dakota, United States
other:
Jennie Bangs, Vernon Bangs, Violet Bangs, Gladys Bangs, Earl Bangs

 

---

 

Gust Bangs

North Dakota Census, 1925

birth:
1884
residence:
1925
Manitou, Mountrail, North Dakota, United States
other:
Vernon Bangs, Earle Bangs, Annabell Bangs, Jennie Bangs, Gladys Bangs, Chester Bangs...

 

----
 

Gust Bangs

Head

United States Census, 1930

birth:
1886
Norway
residence:
1930
Manitou, Mountrail, North Dakota, United States
immigration:
1900
spouse:
Jennie Bangs
children:
Gladys Bangs, Earl Bangs, Chester Bangs, Annebelle Bangs, Jeanette Bangs
other:
Vernon Wold
 

----

 

Gust Bangs

Head

United States Census, 1940

birth:
1884
Norway
residence:
1940
Manitou Township, Mountrail, North Dakota, United States
spouse:
Jennie Bangs
children:
Chester Bangs, Annabelle Bangs, Jeanette Bangs

 

----

 

Gustav Bangs

mentioned in the record of Selmer Clarence Tweten and Annabelle Jane Bangs

Name Gustav Bangs Gender Male        

Other information in the record of Selmer Clarence Tweten and Annabelle Jane Bangs
from Montana, County Marriages

Name Selmer Clarence Tweten Event Type Marriage Event Date 05 Jun 1942 Event Place Roosevelt, , Montana Age 24 Birth Year (Estimated) 1918 Father's Name Sven Tweten Mother's Name Carrie Swensen Spouse's Name Annabelle Jane Bangs Spouse's Age 19 Spouse's Birth Year (Estimated) 1923 Spouse's Father's Name Gustav Bangs Spouse's Mother's Name Jennie Somedalen

 

View the original document.

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-266-12307-91051-47?cc=1609797

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

more twetens Posted on: 25 May 2000, by anna

Surnames > Tweten

I am looking for Tweten from around Fergus Falls. My husbands father was Selmer Clarence Tweten born August of 1916, his Grandparents were Sven Tweten and Carrie Swenson. Selmer had a twin sister named clara and ...

 

http://boards.ancestry.co.uk/SearchResults.aspx?dir=back&sortKey=CIAAIf0A1FdJ&pOff=6&db=mb&ti=5538&gss=nfwylf&rank=0&adv=show&_88000003=Selmer&gskw=Selmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Ann-Mary for fleire spennade og nyttige innlegg!

 

Her er det dukka opp mange interessante detaljar, særleg om Gust Bangs og første ekteskapet hans.  Samstundes ser det ut til at Gust må ha utvandra i 1900 eller nær det året, men sjølve utvandringi hans ser framleis ut til å vera eit stor "mysterium"...?

 

Eg takkar på ny for kjempefin innsats og kryssar fingri for at utvandringi kan finnast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gust O Bangs, Patent #NDBIS-0021311 | Mountrail County ...

thelandpatents.com/patents/ndbis-0021311

Land patent report for patent NDBIS-0021311 held by Gust O Bangs in Mountrail County, North Dakota.

 

 

Gust O Bang, Patent #NDMTAA-067551 | Mountrail, North ...
thelandpatents.com › ... › Mountrail › ND051550N0930W Township
This land patent in Mountrail, North Dakota is currently . This is a sale- cash entry case type patent. It is owned by Gust O Bang. NDMTAA 067551 Serial Number ...

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ein sein, men like hjarteleg takk til Ann-Mary for dei siste to innleggi i denne debatten!

 

Eg ønskjer i kveld å henta fram att denne saki, for kjernespørsmålet har ingen enno greidd å finna svar på:

 

** Kva år utvandra Gustav Olson Nygaard alias Gust O. Bangs til Amerika?

 

I innlegg #3 fann Ann-Mary at han vart konfirmert i Bagn i mai 1900, men samstundes seier FT1910 og 1930 (jmf. innlegg #5 over) at han skal ha utvandra i 1900!  Kvar i all verdi er so denne utvandringi «bokført»?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å løysa denne utfordringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for siste innlegg!

 

Jau, då hadde Gustav berre fire veker på seg til å dra om han skulle komma seg avstad før årsskiftet!  Det er so merkeleg at ikkje utvandringi hans skal vera «bokførd» nokon stad...!  Og soknepresten har heller ikkje, so vidt eg kan sjå, ført utflyttelister for denne tidi...

 

Eg takkar igjen for alle freistnadar på å løysa denne floki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at han bruker Adolph som mellomnavn ved vielsen i 1942 og ved WW I Draft Reg. Kan han ha brukt det ved utreise også?

The U.S., World War I Draft Registration Cards, 1917-1918
Name:    Gustave Adolph Bang
[Gustav Adolph Bang] 
Race:    White
Birth Date:    11 Jan 1884
Street address:    2
Residence Place:    Mountrail, North Dakota, USA
Physical Build:    Medium
Height:    Short
Hair Color:    Dark Brown
Eye Color:    gray
Relative:    Jennie Bang

Lenke FS - https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:K6ZK-1Y7

 

Sønnen Arvel Vernon Bang ble født 20.1.1907 og en av fadderne var Olof Bang, hadde han en bror som reiste over?

The U.S., Evangelical Lutheran Church of America, Records, 1826-1940
Name:    Arvel Vernon Bang
Event Type:    Baptism
Birth Date:    20 Jan 1907
Baptism Date:    7 Jul 1907
Baptism Place:    Manitou, North Dakota, USA
Father:    Gustav Bang
Mother:    Janny Bang
Church Name:    Trinity
Church Location:    Manitou, North Dakota

 

Olof Bang var også fadder for Mable f. 1908

The U.S., Evangelical Lutheran Church of America, Records, 1826-1940
Name:    Mable Vilet Bang
Event Type:    Baptism
Birth Date:    22 Sep 1908
Baptism Date:    6 Dec 1908
Baptism Place:    Manitou, North Dakota, USA
Father:    Gust Bang
Mother:    Jennie Bang
Church Name:    Trinity
Church Location:    Manitou, North Dakota

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eit seint, men like hjarteleg svar til Egil på siste innlegget!

 

Eg ser av FT1900 (sjå innlegg #11) at Gustav hadde ein yngre bror Olaf, fødd i 1887.  Han er sikkert òg utvandra...

 

Elles veit me at Gustav ikkje hadda noko mellomnamn ved dåpen (sjå innlegg #3), so kvar han har henta «Adolph» ifrå, veit eg ikkje.  Var han kan henda inspirert av gamle svenskekongen?

 

Uansett, denne utvandringi er og vert eit stort mysterium!  Kva seier forresten bygdeboki for Sør-Aurdal om utvandringi hans?

 

Ein ny kjempetrakk for alle framifrå freistnadar på å løysa denne utfordringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for siste innleggi!

 

Eg lyt tilstå eg vart litt skuffa over bygdeboki, men me lyt vel godta at ikkje alle er like interessert i å finna svar på spørsmål om utvandring...

 

Eg har no sendt ein forespørsel til Amerika om sjekking av desse naturalization records, so fær me sjå...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå innsats for å freista løysa denne utfordringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for siste innlegget om denne utfordringi!

 

Som me har sett over i innlegg #11, syner FT1900 at Olaf, bror til Gustav, skal vera fødd i 1887, og det same kjem fram av bygdeboki, sjå innlegg #15, so den Olaf som du har finne utvandra i 1897 må vera ein annan...

 

Eg har elles framleis ikkje fått noko svar frå Amerika når det gjeld «naturalization records»...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til å løysa denne utfordringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no motteke kopiar av naturalization records for Gust O. Bang, ein frå 1905 som syner, so vidt eg kan tyda det, utvandringsår 1901, og ein frå 1922 som seier han utvandra i 1900.

 

Eg trur etter dette at me må konkludera med 1901 som utvandringsår, so lenge som han vart konfirmert i mai 1900 og framleis var heime i desember 1900.  Men kvifor står han ikkje på nokon skipsliste??

 

Eg takkar endå ein gong for framifrå bistand for å løysa denne utfordringi!

Gust_O_Bang_Naturalization_Ward Co_1905.pdf

Gust_O_Bangs_Naturalization_Mountrail Co_1922.pdf

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gløymde å nemna; vedkommande som sende meg desse naturalization records for Gustav Bang, meiner han har finne Gustav på ei passasjerliste hjå Norway Heritage som utvandra på «Montebello» med «Wilson Line», men han oppgjev ikkje året!

 

Kanskje nokon kan finna denne passasjerlista?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Egil for nye spennande innlegg!

 

Det ser ut for meg som om Montebello siglde kvar fjortande dag på den tidi, so då vert vel ikkje dette so lett å finna ut av likevel...?  Eg har skrive attende til informanten min i Amerika og bede om fleire detaljar...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

frå 1905 som syner, so vidt eg kan tyda det, utvandringsår 1901

 

1905 NAT oppgitt innvanding til US April 1901, mens 1922 NAT oppgitt 28. mars 1900 Philadelphia, PA. 1905 er nærmest i tid så April 1901 er kanskje mest trolig? Ankomst i Philadelphia husker han kanskje bedre enn datoen for ankomst?

 

Finner en Gustav Gustavsen, 17 år, ankomst Philadelphia 21. april 1901, skipet s/s Waesland med avreise 10. april fra Liverpool. Montebello hadde avreise 5. april fra Kristiania (til Hull), dersom han reiste med denne.

 

Uansett, denne Gustav Gustavsen (From - Country: Norway, Province: Christiania) skulle til en onkel i Morris MN, A.O. Duloen??

The Pennsylvania, Passenger and Crew Lists, 1800-1962
Name:    Gustav Gustavsen
Gender:    Male
Arrival Age:    17
Birth Date:    abt 1884
Last Residence:    Christiania
Port of Departure:    Liverpool, England
Arrival Date:    21 Apr 1901
Port of Arrival:    Philadelphia, Pennsylvania, USA
Ship:    Waesland

 

Legger ved 2 lenker fra FS - https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:23QF-DZS - https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:23QF-D8S

 

Gustav Gustavsen Lien (fra Valdres) utreise 5.4.1901 med Montebello - https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000000523782

 

1901_GG.png

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.