Gå til innhold
Arkivverket

Nytt forum


Oddbjørn Johannessen
 Del

Recommended Posts

Dette innlegget inneholder ingen etterlysninger. Jeg ville bare prøve hvordan det var å lage et innlegg i det nye forumet, og håper det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget inneholder ingen etterlysninger. Jeg ville bare prøve hvordan det var å lage et innlegg i det nye forumet, og håper det er greit.

 

Hei, da fortsette jeg i denne tråden med å prøve ut et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at noen nå alt har kommet igang på våre nye forum. Omleggingen kom noen timer før vi hadde planlagt, og det blir sikkert noen mindre oppstartvansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at noen nå alt har kommet igang på våre nye forum. Omleggingen kom noen timer før vi hadde planlagt, og det blir sikkert noen mindre oppstartvansker.

 

Det ser bra ut. Gratulerer! Jeg har nå også fått til å fortsette en tråd fra det gamle "Brukarforum" - og til og med greid å lage lenker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette nye forumet ser innmari lekkert ut! :)

 

I farten lurer jeg på en liten ting, de gamle debattene på det forrige forumet; blir de liggende på den gamle adressen i uoverskuelig fremtid, eller vil de plutselig forsvinne?

 

Anders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle debatten vil forsvinne om ikke så lenge, men først etter at vi har kopiert alle sakene inn i dette forumet slik at de blir søkbare. De gamle debattene vil havne under en egen les-bare kategori.

 

Mvh Bent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle debatten vil forsvinne om ikke så lenge, men først etter at vi har kopiert alle sakene inn i dette forumet slik at de blir søkbare. De gamle debattene vil havne under en egen les-bare kategori.

 

Mvh Bent :)

 

 

Det høres jo veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget inneholder ingen etterlysninger. Jeg ville bare prøve hvordan det var å lage et innlegg i det nye forumet, og håper det er greit.

 

Svarer med test av å legge inn vedlegg, hvordan dette blir :D Gratulerer til DA med nytt forum!

 

post-65-0-28913300-1296472696_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser fint ut. Men ett spørsmål om det er noen her som vet svaret. Om en vill fortsette på en tråd må en da selv legge inn den på nytt? En mister jo litt da en ikke enkelt kan gå til bake og sjekke tidligere kommentarer/svar. :unsure:

 

Men det ser fint ut og jeg ser fram imot nye spørsmål og svar.

 

Mvh Niels

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi skal nok klare å venne oss til dette - men jeg hadde håpet at man i det nye forumet ble "tvunget" til å legge inn mer detaljerte opplysninger i temaoverskriftene, f.eks. ved å måtte legge inn et geografisk navn eller et slektsnavn.

 

For et års tid siden var det en brukerundersøkelse blant Digitalarkivets og debattforumenes brukere. Det skulle vært interessant å få vite fra Digitalarkivet hva som kom frem i denne undersøkelsen som har påvirket utformingen av de nye forumene - hvilke synspunkter og ønsker har man imøtekommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.