Gå til innhold
Arkivverket

Søstrene Norevik i Bergen


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Jørgina Bertine, kjend som Gina (Pedersdotter) NOREVIK, fødd i Lavik 27.10.1896, døydde 23.3.1985

 

Ida Oline, kjend som Ida (Pedersdotter) NOREVIK, fødd i Lavik 2.3.1899, døydde 26.5.1987.

 

Søstrene var båe busette i Bergen, men var ugifte.  Gina er gravlagd på Møllendal, medan Ida ligg i Fyllingsdalen.

 

Er det mogeleg å finna ut:

 

* Kva år flytte desse søstrene til Bergen og kvar flytte dei då ifrå?

 

* Kva yrkestitlar er oppgjevne ved dødsfalli deira?

 

* Er nøyaktige dødsstader oppgjevne?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Kva år flytte desse søstrene til Bergen og kvar flytte dei då ifrå? Til Bergen 9. mars og 3. oktober 1915, fra Norevik.

 

* Kva yrkestitlar er oppgjevne ved dødsfalli deira? Ved sin død var begge pensjonister. De hadde vært tjenestepiker, deretter syersker.

 

* Er nøyaktige dødsstader oppgjevne? Gina døde på Domkirkehjemmet. Det mangler opplysning om dette om Ida. Gina hadde bodd i Høyanger 1967-1980, før hun kom tilbake til Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og nyttig svar.  Dødsstaden for Ida vert nok vanskeleg å finna då det ikkje lever att nære slektningar som kan fortelja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
1 time siden, Kate skrev:

Hei

Ida Norevik døde på Fyllingsdalen sykehjem. Hun og Gina var min far sine tanter, og vi var deres familie her i Bergen.

 

 

Id  Fnavn  Enavn  Fdt  Får  Ddt  Dår  Bdato  Bår  Gnr  Gravsted Kommune Korr
4092672 Ida  Norevik  0203  1899  2605  1987  0206  1987  I00  27  Vis  Fyllingsdalen Bergen

http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=4092672

 

----

 

Kanskje du kan endre  visningsnavnet "Kate" til ditt fulle navn? :-)

https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kate for eit interessant innlegg som eg har god nytte av i samband med bygdebokarbeidet for Luster kommune.

 

Som du sikkert veit, so var oldemor di frå Hafslo, Ingeborg Olsdotter Børtnes (1863-1944) - gift med Peder Gjertson Norevik i Lavik (1862-1953).

 

Då må vel du Kate vera ei sonedotter av Hilda og Gunnar Vadheim, og då lurer eg på om du kan hjelpa meg vidare:

 

** Hilda Vadheim døydde 16.11.1983, men kvar?

 

** Gunnar Vadheim døydde 16.9.1987, men kvar?

 

Bestemor di hadde ein bror i Amerika, Adolph Sanden (1902-1993), som budde i Willmar, MN.  Han har eg gode opplysningar om, men ho hadde òg ein morbror i Amerika, Anfind Olson eller Anfind Bortness, fødd i Hafslo 14.8.1868, som utvandra i 1887.  Det vert fortalt at han dreiv forretning i Duluth, MN, men at han selde butikken og forsvann kort tid etter!  Har du tilfeldigvis høyrt gjete noko om denne Anfind?

 

Ein ny kjempetakk for hjelpi med opplysningar til bygdeboki vår!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Hjarteleg takk til Kate for eit interessant innlegg som eg har god nytte av i samband med bygdebokarbeidet for Luster kommune.

 

Som du sikkert veit, so var oldemor di frå Hafslo, Ingeborg Olsdotter Børtnes (1863-1944) - gift med Peder Gjertson Norevik i Lavik (1862-1953).

 

Då må vel du Kate vera ei sonedotter av Hilda og Gunnar Vadheim, og då lurer eg på om du kan hjelpa meg vidare:

 

** Hilda Vadheim døydde 16.11.1983, men kvar?

 

** Gunnar Vadheim døydde 16.9.1987, men kvar?

 

Bestemor di hadde ein bror i Amerika, Adolph Sanden (1902-1993), som budde i Willmar, MN.  Han har eg gode opplysningar om, men ho hadde òg ein morbror i Amerika, Anfind Olson eller Anfind Bortness, fødd i Hafslo 14.8.1868, som utvandra i 1887.  Det vert fortalt at han dreiv forretning i Duluth, MN, men at han selde butikken og forsvann kort tid etter!  Har du tilfeldigvis høyrt gjete noko om denne Anfind?

 

Ein ny kjempetakk for hjelpi med opplysningar til bygdeboki vår!

 

Id  Fnavn  Enavn  Fdt  Får  Ddt  Dår  Bdato  Bår  Kj  Gnr  Gravsted Kommune Korr
2274134 Hilda  Vadheim  1106  1904  1611  1983  2311  1983  02  01  Vis  Lavik

Høyanger

 

http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=2274134

 

----

 

Id  Fnavn  Enavn  Fdt  Får  Ddt  Dår  Bdato  Bår  Kj  Merk  Gnr  Mtekst  Gravsted Kommune Korr
2513243 Gunnar K.  Vadheim  0201  1901  1609  1987          Vis  Vadheim Høyanger

http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=2513243

 

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.