Gå til innhold
Arkivverket

Vigde i Årdal, Høyanger eller Bergen - søskeni Offerdal


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg saknar vigselsdatoar (og -stadar) for fleire søsken frå Offerdal i Årdal:

 

* Inga Jacobsdotter Offerdal, fødd i Årdal 3.8.1897 - skal vera gift kring 1926(?) med Johan Carlson Sandli, fødd i Norderhov 20.11.1895 - dei busette seg i Høyanger, men eg finn ikkje denne vigsli korkje i Årdal eller i Høyanger - kan henda i Bergen?

 

* Emma Oline Jacobsdotter Offerdal, fødd i Årdal 28.2.1907 - skal vera gift kring 1932(?) med Einar Nicolaison Haarklou, fødd i Askvoll 9.9.1906 - dei busette seg i Høyanger, men eg finn heller ikkje denne vigsli korkje i Årdal eller i Høyanger - kan henda i Bergen?

 

* Oskar Jacobson Offerdal, fødd i Årdal 17.9.1909 - skal vera gift kring 1940 med Olga Ørbech Nilsdotter Hovland, fødd i Årdal 21.7.1913 - dei budde i Årdal - truleg vigde der!?

 

* Signe Johanne Jacobsdotter Offerdal, fødd i Årdal 28.5.1912 - skal vera gift kring 1939 med Nils Eliamson Østerbø, fødd i Lavik 8.9.1907 - dei busette seg i Høyanger - truleg vigde der?

 

Eg er interessert i nøyaktige datoar og stader for desse vigslene og takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Oskar Jacobson Offerdal, fødd i Årdal 17.9.1909 - skal vera gift kring 1940 med Olga Ørbech Nilsdotter Hovland, fødd i Årdal 21.7.1913 - dei budde i Årdal - truleg vigde der!? Årdal 23. november 1940.

 

* Signe Johanne Jacobsdotter Offerdal, fødd i Årdal 28.5.1912 - skal vera gift kring 1939 med Nils Eliamson Østerbø, fødd i Lavik 8.9.1907 - dei busette seg i Høyanger - truleg vigde der? Høyanger 3. november 1939.

 

De to andre fant jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for interessante opplysningar.

 

Då er dei to siste vigslene «på plass», men kvar dei andre er å finna, synest vera ei stor «gåte»...  Dei kan vel ha vore i Bergen, men då ingen av dei hadde bustad i Bergen, er dei jo ikkje hjå Bergen folkeregister...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.