Gå til innhold
Arkivverket

Bergen folkeregister (Holtaas)


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

John Olai Henrikson Holtaas, fødd i Trondenes 18.8.1888 og kona

 

Karen Johanna Holtaas, f. Urnæs, fødd i Hafslo 22.5.1878

 

var i 1958 busette i Øvre Fjellsmug 20 i Bergen.

 

Eg finn ingen av dei i dødsfallsregisteret for Bergen fram til 1972 og heller ikkje i gravferdsregisteret hjå DIS.

 

Er det mogeleg å få greie på:

 

* Dato og stad for dødsfalli deira?

 

* Kontroll av dato og stad for fødsli til John Olai?

 

* Oversyn over ervingane deira?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 104

 

Kildeinformasjon: Troms fylke, Trondenes, Ministerialbok nr. 14 (1878-1889), Fødte og døpte 1888, side 180.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6758&idx_id=6758&uid=ny&idx_side=-183
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20061213690097.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for nytt innlegg!

 

Eg er lei for at eg uttrykte meg litt feil i innleiingi.  Problemet er ikkje fødselsdatoen til John Olai Henrikson Holtaas, men det skal òg finst ein John Olson Holtaas fødd i Ibestad om lag på same tid, og eg ville gjerne få klarlagt at eg hadde finne den «rette» John!

 

Det hadde sikkert vore ein god hjelp om me kunne finna vigsli i Bergen 20.3.1920 til John og Karen, men eg vonar at dødsfallet hans vil identifisera mannen for oss...?

 

Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flyttet fra Bergen til Holdhus i Hålandsdalen 25. oktober 1957, og der døde Johan Olai 16. desember 1957, og Karen Johanne 11. juni 1959. Han var arbeider, hun arbeiders enke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og nyttig svar!

 

Då er dødsfalli deira identifisert.

 

Eg trur dei var barnlause, men er det mogeleg å få sjekka dødsmeldingane deira ogso?

 

Ein ny stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Jon Holtås døde står det at han var hos fru Løberg på Holdhus, var skomaker, og født i Troms 18.8.1888. Arving: gjenlevende enke.

 

Da Karen Johanne døde var hennes arvinger broren Hans Urnes' barn. Han var død 25. oktober 1945, og hadde etterlatt seg Anna Pedersen, Bergen, Solveig Eknes, Ask, Hans Urnes, Bergen, og Karl Johan Urnes, Nedre Eiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for eit siste interessant svar på denne saki.

 

Då er John O. Holtaas endeleg identifisert, og me veit dei ikkje hadde fleire born enn ein son som døydde ung og ugift.

 

Eg ser elles at eine søsteri hennar Karen, Marie Field, som døydde i Wauwatosa, WI i 1962, ikkje er nemnd, men dei var vel ikkje alltid so nøye på det...

 

Problemet er løyst!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.