Gå til innhold
Arkivverket

Slett meg fra forum


N. Voiessend
 Del

Recommended Posts

Etter å ha lest denne tråden om visningsnavn og signaturnavn, pluss at det er personer som forekommer "i stereo", en gang med for-og etternavn, den andre bare med etternavnet, så lurer jeg på følgende:  Hvis jeg valgte å bruke bare etternavnet mitt i registreringen (forutsatt at det ikke er registrert en annen bruker "Eik") og fornavnet mitt i signaturen, men på et senere tidspunkt ønsket å gå tilbake til fullt registreringsnavn, ville det da bli oppfattet som om jeg er en ny person som prøver å registrere et navn som allerede er i bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du endrer slike opplysninger når du er innlogget - lettest her: http://digitalarkivet.arkivverket.no/bruker/profil/endre

 

Problemer oppstår dersom en har opprettet profil mer enn én gang.


(Mange fikk endret visningsnavnet ufrivillig i slutten av januar 2014, da DA samkjørte innlogging på Digitalarkivet og forumet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådsterter ønsker i sitt første innlegg å bli slettet fra forumet, og i innlegg 8 sies det at kontoen til trådstarter vil bli avviklet etter eget ønske. Hvorfor er debatten enda oppegående?

Endret av Reidar Oddløkken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med mange av dere , Her må vi bruke fullt navn , Jeg ser jo at av og til så skulle jeg også hatt et ønske om og ikke stå med fullt navn ;) , Men det er det at vist du står med et fullt navn så vet vi hvem vi prater med . Samt at du må stå for det du legger ut på forumet . enten du blir rettet av brukere eller ikke . Bruk fullt navn og vær ærlig . Husk ikke skjell ut andre brukere om de gjør en feil . Dette skal være en hobby der vi kan lære av hver andre etter mitt syn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Som slettet kan du ikke lenger søke og finne igjen tidligere innlegg på eget navn, Jan Harald.

Synd om alt arbeidet mange har lagt i å finne kilder for deg skulle være forgjeves.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du bli slettet fra forumet, Jan Harald?  Er det din frie vilje, eller har noen presset på for at du skal slutte, via for eks. private meldinger?  Har foregått en del ting bak forumet tidligere, derfor spør jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slettes. ?

Hvis en person enten starter et tema eller bidrar i et tema, er det sikkert også mange andre som er inne på et tema.

En sletting av en person vil vel også ødelegge hele tema og også bidra til at de andre bidragen får helt feilaktige  konklusjoner og sammenheng.

Vil man ikke stå her så får man bare holde seg borte og ikke komme inn døren i det hele ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontoen hans kan avvikles, jf. tidligere praksis, men det han har skrevet tidligere blir selvsagt stående. Men han bør gi beskjed direkte til administrasjonen, de vil neppe fange opp anmodningen her.

 

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett meg fra dette forumet takk

 

mvh jan .

 

Jeg må viderebringe beskjeden til IT hos oss for å få dette til. Så du må sende en e-post til digitalarkivet@arkivverket.no hvis du ønsker å bli slettet.

 

Vær forøvrig oppmerksom på at om du sletter kontoen din i debattene, så mister du også kontoen din i Digitalarkivet med de funksjoner som ligger der, f.eks. i de nye skannede løsningene. En slettet konto kan heller ikke gjenopprettes, da må du i såfall lage deg ny konto med ny e-postadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du bli slettet fra forumet, Jan Harald?  Er det din frie vilje, eller har noen presset på for at du skal slutte, via for eks. private meldinger?  Har foregått en del ting bak forumet tidligere, derfor spør jeg. 

 

Lurer på det samme Svein, og kan bekrefte det du er inne på!  Så til Jan Harald Fosse, berre fortsett i forumet hvis du ikkje har

dype personlige grunner til ikkje å være med lenger, og aktiviteten bestemmer du selv  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha noe å gjøre med at det var et innlegg her tidligere som insinuerte at signaturen N. Voiessend var identisk med Jan Harald? (innlegg #10) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe å spekulere på? Les temaene han har lagt ut og svarene han har fått.

 


Det er klart at Jan Harald er like velkommen som alle andre. :)


Jeg synes denne tråden bør stenges for nye innlegg.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.