Gå til innhold
Arkivverket

Anna Jonasdatter bosatt i Gulen i 1787 - Hvor kommer hun fra ?


Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Heisan!

 

Anna Jonasdotter vart døypt i Hafslo 30.1.1757.

 

For denne ætti syner eg elles til følgjande tema: https://forum.arkivverket.no/topic/200576-kari-jonasdotter-f%C3%B8dd-i-hafslo-1752-var-det-ho-som-i-1780-%C3%A5ri-budde-i-gulen/

 

Vonar dette kan vera til litt hjelp...

 

PS: Veit du om fleire born av Anna og Anders enn desse fem:

 

* Anna Andersdotter (1780-1859) - gift til Korsvoll i Gulen

 

* Johanna Andersdotter (1787-1869) - gift til Opdal nedre i Gulen

 

* Ingeborg Andersdotter (1790-1794)

 

* Torsten Andersson (1793-1883) - husmann under Dyregrov i Gulen

 

* John Andersson (1796-1850) - gardbrukar på Storenes i Gulen

 

Eg tykte avstanden mellom dei to eldste var svært so «drøy» - kan der ha vore eitt (eller to) born til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Anna Jonasdotter vart døypt i Hafslo 30.1.1757.

 

For denne ætti syner eg elles til følgjande tema: https://forum.arkivverket.no/topic/200576-kari-jonasdotter-f%C3%B8dd-i-hafslo-1752-var-det-ho-som-i-1780-%C3%A5ri-budde-i-gulen/

 

Vonar dette kan vera til litt hjelp...

 

PS: Veit du om fleire born av Anna og Anders enn desse fem:

 

* Anna Andersdotter (1780-1859) - gift til Korsvoll i Gulen

 

* Johanna Andersdotter (1787-1869) - gift til Opdal nedre i Gulen

 

* Ingeborg Andersdotter (1790-1794)

 

* Torsten Andersson (1793-1883) - husmann under Dyregrov i Gulen

 

* John Andersson (1796-1850) - gardbrukar på Storenes i Gulen

 

Eg tykte avstanden mellom dei to eldste var svært so «drøy» - kan der ha vore eitt (eller to) born til??

 

Hei Lars

 

Takker for svært nyttige opplysninger.

 

Vedrørende barn av Anna og Anders så ser jeg i bygdeboka at kun de som levde opp er tatt med (Ingeborg er ikke med) så det kan nok ha vært flere ja.

 

 

En annen ting Lars

Da jeg begynte å se på slekta  fra Luster (Dale). Besteforeldre Esther og Ola Moe, så viser det seg at Ola ikke var min kjødelige bestefar og dermed heller ikke far til Kjell Ingvar Moe.

 

Nå har jo gjerne du fått med deg dette allerede, jeg har dessverre ikke fått lest bygdebøkene dine, men hvis ikke, og om det er interessant så har jeg en del opplysninger i så henseende.

 

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Det vert nok ikkje so enkelt å finna eventelle andre born etter Anna Jonasdotter og Anders Torstenson.  Dei hadde ikkje fleire born til dåpen i Gulen, og om dei eventuelt hadde dødfødde born, er dei ikkje nemnde i kyrkjebøkene på den tidi!

 

Elles var det heilt nytt for meg at Kjell Ingvar Moe ikkje var son av Ola Sjurson Moe.  Det fortalte ikkje Esther meg den gongen eg snakka med ho!  Men dette er jo eit typisk døme på at ein bygdebokskrivar ikkje alltid vert fortald heile sanningi når han skal snakka med bygdefolk som han elles ikkje kjenner!  Me skal då òg hugsa på at dette vart skrive for 30 år sidan, og den gongen låg desse hendingane mykje nærare i tid (jamfør reglane om offentleggjering), og dei laut handsamast deretter!

 

Eg tek gjerne imot nye opplysningar om dette frå deg, men vil rå til at du sender dei i ein direkte e-post - adressa mi står under!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19. september 1800

 

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 16 (1798-1808), Døde og begravede 1801, side 346-347.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11448&idx_id=11448&uid=ny&idx_side=-156
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070305340277.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Sven for nye interessante meldingar!

 

Dette dødfødte barnet frå 1800 hadde eg ikkje sett!  Men eg trur nok likevel at dei fleste dødfødslene på den tidi aldri vart kjende...

 

De finn vel ikkje nokon mellom 1780 og 1787 òg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Det vert nok ikkje so enkelt å finna eventelle andre born etter Anna Jonasdotter og Anders Torstenson.  Dei hadde ikkje fleire born til dåpen i Gulen, og om dei eventuelt hadde dødfødde born, er dei ikkje nemnde i kyrkjebøkene på den tidi!

 

Elles var det heilt nytt for meg at Kjell Ingvar Moe ikkje var son av Ola Sjurson Moe.  Det fortalte ikkje Esther meg den gongen eg snakka med ho!  Men dette er jo eit typisk døme på at ein bygdebokskrivar ikkje alltid vert fortald heile sanningi når han skal snakka med bygdefolk som han elles ikkje kjenner!  Me skal då òg hugsa på at dette vart skrive for 30 år sidan, og den gongen låg desse hendingane mykje nærare i tid (jamfør reglane om offentleggjering), og dei laut handsamast deretter!

 

Eg tek gjerne imot nye opplysningar om dette frå deg, men vil rå til at du sender dei i ein direkte e-post - adressa mi står under!

 

 

 

 Hei  igjen Lars

Tar kontakt på privat mail vedrørende familie 

 

 

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.