Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfall/Dødsmeldingar Florø (Olsen/Gundersen)


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg slit med å finna eit par dødsfall i Florø:

 

* Rasmus Johan GUNDERSEN

   fødd i Førde 1.6.1837, døydde i Florø 11.6.1933 - var gift (andre ekteskap) med:

 

* Jørgine Martine GUNDERSEN, fødd Jacobsdotter Nesbø

   fødd i Bremanger 24.7.1857, døydde i Florø(?) etter 1916

 

** Er det mogeleg å finna dato og stad for dødsfallet hennar?

 

* Nikolai August OLSEN

   fødd i Florø 12.7.1867, døydde i Florø(?) ?? - var gift med:

 

* Marie Lovise OLSEN, fødd Gundersen

   fødd i Florø 2.11.1874, døydde i Florø 21.8.1969

 

** Er det mogeleg å finna dato og stad for dødsfallet til Nikolai Olsen?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er vanskelige fordi klokkerbøker mangler før 1939. 

 

Jørgine Martine Gundersen Horstad var i live da mannen døde i 1933. Jeg finner ikke dødsfallet i klokkerboken som begynner i 1939.

 

Nikolai August Olsen er ikke å finne i folkeregisteret, som begynner i 1946. Han står i 1910-tellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for freistnaden på å finna desse dødsfalli.

 

Leiting gjennom dødsmeldingsprotokollane er truleg ei tidkrevjande oppgåve, so eg vil freista på å leggja emnet ut i Brukarforum.  Kanskje nokon kan finna ei dødsannonse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjeld Olsen kan ein snevre inn litt:

 

I Firda Folkeblad 4/11 1954 står følgjande omtale:

post-77-0-51950700-1455287253_thumb.jpg

og ho er omtalt som fru Nic./Nik. Olsen tilbake til 20-talet.

 

I Firda Folkeblad 22/8 1930 står følgjande:

post-77-0-55030600-1455287519_thumb.jpg

 

I fylkesleksikonet står følgjande om forretninga:

 
Ole Olsen

starta 1861 handel i Florø, seinare overteke av sonen Nicolai. Ein annan son, Fiskerihistoria i Flora vart stor skips- og fiskebåtreiar. Då Nicolai døydde overtok enkja Marie og dreiv forretninga vidare under firmanamn Olsens Enke A/S - m.a. med skipshandel. 

 

 

 

Så eg vil tru at han har døydd rundt 1930. Men eg greier ikkje å finne noko dødsannonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for interessante innlegg!

 

Når det gjeld kyrkjekontoret i Kinn (Florø), har eg alt vore i kontakt med dei, og dei greidde ikkje å finna noko.  Me lyt gå ut ifrå at båe personane er avlidne so tidleg at dei ikkje har kyrkjebøker tilgjengelege i Florø...

 

Elles er det godt å ha denne «innsnevringi» når det gjeld dødsfallet til Nicolai Olsen.  Kanskje Statsarkivet no kan finna noko meir...?

 

Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mogeleg også å be kyrkjekontoret om å sjå nærmare på året 1930. (Eg spurte ein gong etter ein person, og dei fann då ut at han hadde døydd i 1931 og kvar på gravplassen han var gravlagd). Elles hadde det vore interessant om Yngve kan svare på kva som finst av kyrkjebøker for Flora hos Statsarkivet og/eller kyrkjekontoret for perioden etter 1900. Eg meiner å ha lese noko om at klokkarbøkene gjekk tapt i ein brann i 1939. Men finst det ministerialbøker for perioden fram til brannen? Eg har elles prøvd å spørje Yngve om det er planar om å skanne fleire kyrkjebøker frå Sogn og Fjordane, utan at eg fekk noko svar på det spørsmålet.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn og Sven for nye spennande innlegg!

 

Då er dødsfallet til Nicolai Olsen «på plass»!

 

Når det gjeld Jørgine Gundersen, so er nok ho frå Bergen ikkje den me leiter etter: http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/gr/person/pg00000001132431

 

Mykje tyder vel på at «vår» Jørgine døydde i Florø mellom 1933 og 1939...  Eg får kanskje ta ein ny «runde» med kyrkjekntoret i Florø neste veke...

 

Nok ein kjempetakk for hjelpi so langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No gjev eg meg ende over!  Hjarteleg takk til Sven for imponerande innlegg.  Dette var «siste resten» som mangla om denne huslyden, og problemet er no heilt løyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.