Gå til innhold
Arkivverket
therese holte

Torolf høgmo, noen? F.1920 ca.

Recommended Posts

therese holte

Via info fra min filletante har jeg fått opp fars navn i en fødselsattest. Jeg fant info om mor, men far er ikke å finne.. Noen som vet om d var enkelt å skrive falskt på slikt? Noen som vet noe? Mor i dette papiret er Agnes ovedie reimers, gift nielsen. Jeg fant noe om henne men ikke om far i papirene. Alle er i dag døde og jeg vet ikke hvor jeg nå kan lete.. Kan jeg se i døpte protokoller på dora i Trondheim?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum
Dødsfall i Norge (1947) 1995-april 2001

Thorolf Cornelius Høgmo
Nyttig tips!

Klikk på lenkene (de blå tallene) i venstre kolonne for å se alle detaljer om en person, en leilighet, et bosted eller en tellingskrets.

‌ Fornavn: Thorolf Cornelius Etternavn: Høgmo Kjønn: m Stilling/stand:   Dødsdato: 02.03.2001 Dødssted:   Dødsårsak:   Fødested:   Fødselsdato: 10.05 Fødselsår: 1920 Alder:   Bosted:   Postnummer: 1397 Arving:   Rolle: avdoed

Dødsfall

‌ Id: fa00000000401545 Løpenummer:   Meldt:   År: 2001 Sted:   Embete: Asker og Bærum herredsrett Protokollreferanse:   Side:   Skiftekategori:   Merknader:   Skifteregistreringsdato:  

http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/15/pa00000000478042

Therese.

Har sendt deg en PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.